جدید ترین عناوین خبری امروز
[custom-login-form btn_close="true" logo_src="https://fastzaban.com/wp-content/uploads/2022/02/logo-fastzaban-com.jpg" btn_register_class="btn_show_registerForm"] کاربر جدید هستم! [/custom-login-form][custom-register-form btn_close='true' logo_src='https://fastzaban.com/wp-content/uploads/2022/02/logo-fastzaban-com.jpg' ]
خانه » آزمون زبان دانشگاه آزاد » دانلود 56 دوره اخیر آزمون EPT‌ با پاسخ تشریحی و کلیدی
دانلود سوالات EPT با پاسخ کلیدی

دانلود 56 دوره اخیر آزمون EPT‌ با پاسخ تشریحی و کلیدی

فست زبان: در این قسمت قصد داریم بنابه درخواست داوطلبان آزمون زبان دانشگاه آزاد، دانلود سوالات EPT را همراه پاسخ کلیدی و تشریحی برای شما قرار بدهیم. تمامی فایل ها بصورت کاملا رایگان قابل دانلود هستند.

دانلود سوالات آزمون ept ادوار گذشته

یکی از راه های جمع بندی و کسب آمادگی برای آزمون EPT، مرور نمونه سوالات آزمون های ادوار گذشته است. شاید برای برخی داوطلبان دسترسی به نمونه سوالات ادوار گذشته کمی مشکل باشد. در این بخش ما تمامی نمونه سوالات ادوار گذشته آزمون EPT از بهمن سال ۹4 تا سال 1401 را بصورت فایل pdf بهمراه پاسخ کلیدی برای شما عزیزان آماده کرده ایم.

توجه: نمونه سوالات برگزار شده در هر ماه را می توانید در همین مطلب دانلود کنید.

کیفیت فایل ها عالی و با فرمت pdf آماده شده است.
توجه مهم: این بخش همیشه بروزرسانی می شود.

توجه: پاسخ کلیدی همراه فایل دفترچه سؤالات است.

مطلب پیشنهادی: آزمون ept چیست

شاید سوال شما هم باشد: برای آزمون ای پی تی چه منابعی بخوانیم؟!
شاید یکی از مهم ترین دغدغه های داوطلبان آزمون ای پی تی کمبود زمان برای این آزمون است و نیز شاید بهترین راهکار برای حل این مشکل مرور آزمون های اخیر باشد. اما مرور و مطالعه آزمون های ادوار گذشته به تنهایی نمی تواند راه حل این مشکل باشد. در کتاب
بانک سوالات آزمون ای پی تی تمامی دوره های اخیر آزمون ای پی تی که برگزار شده است تا آخرین آزمون بصورت کامل و با پاسخ کاملا تشریحی و حل تمامی گزینه ها و نیز تحلیل سوالات آماده شده است.

از ویژگی های منحصر بفرد کتاب بانک سوالات آزمون EPT این می باشد که در بخش واژگان تمامی گزینه ها بصورت کاملا تخصصی ترجمه شده اند، در بخش گرامر (گرامر جامع) تمامی گزینه ها تحلیل و نکات سوالات استخراج شده است. همچنین در بخش ریدینگ و کلوز تست (درک مطلب جامع آزمون EPT) نیز لغات دشوار متن استخراج و تمامی سوالات با روش ها کاربردی و مبتنی بر برترین منابع درک مطلب زبان انگلیسی ارائه شده اند. بنابراین هر آنچه شما از یک کتاب مرجع سوالات انتظار داشته باشید، در این کتاب فراهم شده است.

برای آشنایی با منابع آزمون EPT کلیک کنید.

برای دانلود هر یک از دوره ها بر روی نام دوره کلیک نمایید.

کلاس ویدیویی آموزش EPT

18 ساعت آموزش نکات گرامر و درک مطلب بصورت کامل + تحلیل ویدیویی آزمون ای پی تی آبا و دی 1400، خرداد 99، فروردین 98 و ۱۵۰ دقیقه تحلیل آزمون EPT بهمن ۹۷ توسط استاد مهرداد زنگیه وندی مولف مجموعه قدرتمند Fast انتشارات جنگل. شما فقط با یکبار پرداخت هزینه می توانید تمام این ویدیوها را دانلود کنید و تا همیشه و بدون محدودیت زمانی از آنها استفاده کنید. این ویدیوها از صفر تا ۱۰۰ هستند و شما در هر سطحی از زبان می توانید بدون هیچ مدرس و کلاسی در آزمون ای پی تی نتیجه لازم را کسب نمایید. 

 

 

حتما نظرات و پیشنهادات خود را در رابطه با آزمون زبان دانشگاه آزاد در قسمت نظرات با ما در میان بگذارید.

چقدر این مطلب را می‌پسندید؟

4.1/5 - (14 امتیاز)
دیدگاه ها 7

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کد امنیتی *-- بارگیری کد امنیتی --

دیدگاه 7

    1. سلام و عرض ادب
      متاسفانه این آزمون های منتشر نشدند دوست عزیز
      با احترام پشتیبانی فست زبان

کلاس آنلاین استاد زنگیه وندی فروردین ١۴٠٣ثبت نام با تخفیف 40 درصدی