جدید ترین عناوین خبری امروز
[custom-login-form btn_close="true" logo_src="https://fastzaban.com/wp-content/uploads/2022/02/logo-fastzaban-com.jpg" btn_register_class="btn_show_registerForm"] کاربر جدید هستم! [/custom-login-form][custom-register-form btn_close='true' logo_src='https://fastzaban.com/wp-content/uploads/2022/02/logo-fastzaban-com.jpg' ]
خانه » آزمون زبان دانشگاه آزاد » آموزش گرامر EPT با کتاب قدرتمند فست گرامر
بهترین کتاب آموزش گرامر EPT

آموزش گرامر EPT با کتاب قدرتمند فست گرامر

فست زبان: کسب نمره بالا در بخش گرامر آزمون EPT یکی از مشکلات بزرگ داوطلبان است که رفع آن می تواند به تنهایی قبولی در آزمون را برای شما امکانپذیر کند. در این مطلب قصد داریم یک منبع بسیار کاربردی و جامع را برای آموزش گرامر EPT به شما معرفی کنیم که فقط با مطالعه آن می توانید نمره بسیار بالایی را از بخش گرامر کسب کنید و حتی قبولی خود را تضمین کنید.

یادگیری گرامر ساده نیست!

اگر از خیلی از داوطلبان آزمون بپرسید سخت ترین بخش آزمون EPT کدام قسمت است، اکثر آنها سوالات گرامر را انتخاب می کنند و این موضوع به ذهنیت کلی ما از یادگیری زبان انگلیسی بر می گردد که همیشه از یادگیری دستور زبان فراری بودیم.

تاحدودی ما هم با نظر شما موافقیم اما بعنوان گروهی که چندین سال در زمینه تدریس زبان انگلیسی خصوصا آزمون EPT سابقه داریم به این نتیجه رسیدیم که تنها بخشی که می توان با مطالعه منبع مناسب و زمان کافی، بازدهی خوبی را از آن کسب کرد، همین بخش گرامر است. 

در ادامه با ما همراه باشید تا ذهنیت تان را نسبت به این بخش کلا تغییر دهیم و کمکتان کنیم دفعه بعدی بالاترین نمره را از سوالات گرامر کسب کنید. 

انتخاب منبع مناسب برای یادگیری گرامر EPT

نخستین گام برای کسب نمره بالا از این بخش مطالعه یک منبع جامع و در عین حال کم حجم است. همانطور که همه ما می دانیم اکثریت داوطلبان آزمون ای پی تی شاغل هستند و بهمین خاطر زمان کافی برای مطالعه ندارند. بنابراین شما باید کتابی را برای آموزش گرامر EPT انتخاب کنید که نخست حجم زیادی نداشته باشد و در وهله دوم بتواند مطالب آزمون را بصورت کامل پوشش دهد تا نیازی به منابع دیگر نداشته باشید.

ویژگی های یک کتاب مناسب برای یادگیری گرامر

یک کتاب مناسب برای یادگیری گرامر ای پی تی باید ویژگی های زیر را داشته باشد:

۱. مطالب به زبان فارسی باشد

از آنجاکه خیلی از داوطلبان آزمون سطح پایینی در زبان انگلیسی دارند، نخستین ویژگی یک منبع مناسب فارسی بودن مطالب آن است. 

۲. توضیحات ساده و قابل درک

عدم نیاز به استاد و کلاس ویژگی دوم یک کتاب مناسب برای یادگیری دستور زبان انگلیسی است.

۳. داشتن نمونه سوالات آزمون

داشتن نمونه سوالات واقعی آزمون در کنار مطالب کتاب می تواند شما را بر مباحث آن مسلط کند و با شرایط واقعی آزمون آشنا کند.

۴. آموزش نکات و قلق های مخصوص آزمون 

یکسری نکات و قلق ها وجود دارند که فقط مخصوص آزمون EPT است. بنابراین باید منبعی را انتخاب کنید که این نکات را آموزش دهد.

۵. مولف شناخته شده و باسابقه

این نکته را حتما در انتخاب منبع در نظر داشته باشید زیرا متاسفانه در سالهای گذشته کتاب هایی توسط افراد غیر متخصص در زمینه آزمون ای پی تی به چاپ رسیده است که بجای کمک کردن به داوطلبان آنها را سردرگم و در برخی موارد حتی به اشتباه انداخته‌اند. بنابراین سعی کنید کتابی را انتخاب کنید که مولف آن هم سابقه خوبی در زمینه آموزش ای پی تی داشته باشد و هم رشته تحصیلی مرتبط با زبان انگلیسی داشته باشد.

۶. تعداد چاپ بالا

کتابی که مطالب آن کاربردی و قابل اتکا باشد قطعا با استقبال داوطلبان همراه خواهد بود و فروش بالایی خواهد داشت. بنابراین تعداد تیراژ و چاپ بالا می تواند ویژگی دیگری برای انتخاب منبع باشد.

پیشنهاد مطلب: دانلود رایگان جزوه گرامر آزمون EPT

بهترین کتاب آموزش گرامر EPT

کتاب fast grammar ویرایش 1401
کتاب fast grammar مهرداد زنگیه وندی – ویرایش 1401

 

کتاب فست گرامر تالیف استاد مهرداد زنگیه وندی یک منبع بسیار جامع و کم حجم برای یادگیری گرامر زبان انگلیسی ویژه آزمون ای پی تی است که به شما کمک می کند بدون هیچ کلاس و استادی به سطح بالایی برسید. این کتاب تاکنون بیش از 24 هزار بار به چاپ رسیده است و در سال ۹۷ بعنوان پرفروش ترین منبع گرامر ایران در بین تمام منابع خارجی و داخلی توسط انتشارات جنگل انتخاب شد. 

استاد مهرداد زنگیه وندی مولف کتاب Fast Grammar دانش آموخته رشته ادبیات انگلیسی، تاکنون ۱۱ منبع پرفروش برای آموزش زبان انگلیسی به چاپ رسانده است که چند مورد از آنها توسط دانشگاه ها و مراکز آموزش زبان بعنوان منبع تدریس می شوند. 

اما چرا باید این کتاب را برای آموزش گرامر EPT مطالعه کنید؟

مطالب این کتاب به زبان فارسی سلیس و روان است که به شکل کاملا ساده‌ای توضیح داده شده‌اند. شما برای مطالعه به هیچ پیش زمینه‌ای نیاز ندارید و در هر سطحی باشید می توانید مطالب را بصورت خودخوان کار کنید و به سطح بالایی از آمادگی برسید. در قسمت زیر بخشی از کتاب را بصورت فایل pdf برای شما آورده‌ایم که می توانید دانلود و مطالعه کنید.

دانلود فایل pdf بخشی از کتاب فست گرامر

همچنین در کتاب Fast Grammar دسته بندی های مختلفی برای درک بهتر مطالب ارایه شده است که به شما کمک می کند مباحث را بصورت اصولی و دسته بندی شده یاد بگیرید. بطور مثال در بخش رایج ترین اسامی غیرقابل شمارش، مهمترین موارد را در ۷ دسته یاد خواهید گرفت.

پیشنهاد مطلب: دانلود فیلم آموزش گرامر آزمون ept 

ویژگی دیگر کتاب ارایه نکات و قلق های تست زنی برای کسب درصد بالا در بخش سوالات گرامر آزمون ept است. در قسمتی از کتاب با عنوان در آزمون، نکات تستی در قالب تست های واقعی از آزمون آموزش داده می شود تا با نحوه سوال دادن از آن مبحث آشنا شوید. با دانستن این نکات می توانید خیلی از تست ها را در کمترین زمان و بصورت صحیح جواب دهید. برخی از این نکات حتی در منابع زبان اصلی مانند تافل لانگمن نیز وجود ندارد و آنها را فقط در کتاب فست گرامر یاد خواهید گرفت.

حجم مناسب مطالب کتاب مهمترین ویژگی Fast Grammar است که آن را بعنوان منبع اصلی آموزش گرامر ept برای خیلی از داوطلبان تبدیل کرده است. حجم کل مطالب آموزشی به همراه مثال ها و سوالات 170 صفحه است که اگر فقط مباحث آموزشی را در نظر بگیریم به مراتب با تعداد صفحات کمتری مواجه هستید که این خود یک نقطه قوت برای یک کتاب منبع و جامع است. 

مدت زمان لازم برای خواندن کتاب چقدر است؟

این مورد قطعا به عوامل زیادی بستگی دارد اما اگر بخواهیم بصورت کلی و با در نظر گرفتن اینکه شما سطح پایینی دارید و فقط روزی 2 ساعت می توانید به مطالعه اختصاص دهید، مطالعه کامل کتاب در مدت زمان ۱ ماه تا ۴۵ روز امکان پذیر است. البته ما موارد زیادی را داشتیم که در مدت زمان خیلی کمتری توانسته‌اند نمرات بالایی را از این بخش کسب کنند.

فست گرامر یا Fast Grammar Lite

شاید این سوال در ذهنتان پیش بیاید که فست گرامر جلد آبی رنگ را تهیه کنیم یا Fast Grammar Lite؟ 

در پاسخ باید بگوییم تنها تفاوتی که کتاب فست گرامر لایت با Fast Grammar اصلی دارد در تعداد سوالات و حجم مطالب است. اگر هیچ منبعی برای سوالات آزمون ندارید بهتر است کتاب آبی رنگ را تهیه کنید اما اگر زمان کمی برای آمادگی دارید گرامر لایت را که حجم کمتری دارد تهیه و مطالعه کنید. این نکته را در نظر داشته باشد هیچ مطلب مهمی در کتاب گرامر لایت حذف نشده است و کلیات هر دو کتاب از نظر مباحث آموزشی یکسان است. 

برای تهیه کتاب Fast Grammar جلد آبی رنگ کلیک کنید.

برای تهیه کتاب Fast Grammar Lite «مرور شب امتحان» جلد قرمز رنگ کلیک کنید.

 

امیدواریم توانسته باشیم این دغدغه ذهنی که چه منبعی برای آموزش گرامر ept مناسب است را برطرف کنیم تا از این پس با خیال راحت خود را برای نوبت بعدی آزمون آماده کنیم و انشالله خبر قبولی شما را در کانال فست زبان منتشر کنیم.

5/5 - (3 امتیاز)
دیدگاه ها 0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کد امنیتی *-- بارگیری کد امنیتی --