جدید ترین عناوین خبری امروز
[custom-login-form btn_close="true" logo_src="https://fastzaban.com/wp-content/uploads/2022/02/logo-fastzaban-com.jpg" btn_register_class="btn_show_registerForm"] کاربر جدید هستم! [/custom-login-form][custom-register-form btn_close='true' logo_src='https://fastzaban.com/wp-content/uploads/2022/02/logo-fastzaban-com.jpg' ]
خانه » آزمون زبان دانشگاه آزاد » فیلم آموزش گرامر EPT از صفر تا 100
  • fastzaban
  • ۱۹ بهمن, ۱۳۹۹
  • ۰۹:۱۰
فیلم آموزش گرامر ept

فیلم آموزش گرامر EPT از صفر تا 100

فست زبان: با وجود مشغله های کاری و ذهنی برای داوطلبان آزمون EPT دانشگاه آزاد، همیشه تماشای یک دوره آموزشی به خواندن کتاب ترجیح داده می شود. در این مطلب از فست زبان قصد داریم یک دوره بسار کاربردی و جامع را با عنوان فیلم آموزش گرامر ept به شما معرفی کنیم تا یکبار برای همیشه با خیال راحت نمره قبولی را کسب نمایید. 

معرفی بخش گرامر آزمون ای پی تی

دفترچه سوالات ept از 4 بخش تشکیل شده است که بخش دوم آن مربوط به سوالات دستور زبان یا Grammar است که معمولا شامل ۲5 – 30 سؤال چهار گزینه ای و ۱۰ – 15 سؤال (مجموعا 40 سؤال) چهار گزینه ای تشخیص جمله نادرست می باشد.

مباحث گرامری که در این بخش از آزمون حائز اهمیت هستند، عبارتند از:

  • زمان کلی متن، انواع زمان ها و قیدهای نشانه آنها
  • حروف اضافه مناسب برای هر فعل یا کلمه
  • ضمایر فاعلی، ضمایر مفعولی، ضمایر انعکاسی و تفاوت صفات ملکی با ضمایر مِلکی و جایگاه و کاربرد آنها در جمله
  • مطابقت فاعل و فعل
  • جایگاه فاعل، فعل و مفعول در جمله
  • اَشکال فعلی مختلف (اسم مصدر، مصدر با to، شکل ساده فعل) و کاربردهای آنها
  • ربط دهنده های مورد استفاده در انواع جمله واره ها

سوالات بخش گرامر امتحان ای پی تی یکی از چالش های داوطلبان آزمون است که اگر شما بتوانید نمره خوبی را از این بخش کسب کنید می توانید تا حدود زیادی قبولی خود را تضمین کنید. اما خوب اصلی ترین سوال برای داوطلبان این است که چطور باید گرامر را یاد بگیرند تا نمره خوبی را کسب کنند.

راه حل اول: مطالعه منبع مناسب

مطالعه یک منبع با حجم مناسب و جامع است. ما قبلا در مطلب بهترین منبع آموزش گرامر ept در مورد انتخاب یک منبع مناسب توضیح دادیم که می توانید آن را مطالعه نمایید. 

راه حل دوم: شرکت در کلاس حضوری

شرکت در کلاس های حضوری آموزش گرامر آزمون ept است. خوب این راه حل هم بدلیل شرایط ویژه موجود در کشور بخاطر ویروس کرونا تا حدودی خطرناک و غیرممکن است.

راه حل سوم: کلاس های آنلاین

با شیوع بیماری کرونا کلاس های آنلاین بسیار مورد توجه مردم دنیا قرار گرفت اما خوب اگر دردسرهای شرکت در یک دوره آنلاین را در نظر بگیریم تا حدود زیادی از آن منصرف می شوید.

  • قطع شدن مکرر کلاس
  • حضور در یک زمان خاص
  • مشکلات اینترنت
  • مشکلات نرم افزارهای شرکت در کلاس آنلاین
  • عدم امکان تماشای مجدد مطالب
  • و …

 اگر فقط یکبار در کلاس های آنلاین شرکت کرده باشید حتما یکی از مشکلات بالا را تجربه کرده‌اید!

راه حل نهایی: فیلم آموزش گرامر ept

این گزینه را شاید بتوان بهترین مورد برای یادگیری گرامر آزمون EPT در نظر گرفت. با تهیه یک دوره آموزشی از شر مشکلات بالا راحت خواهید شد و با تمرکز بالا و در هر زمان و مکانی می توانید مطالب آموزشی را یاد بگیرید و بهترین نتیجه را کسب نمایید.

نکته بسیار مهم: حتما در انتخاب دوره آموزشی نهایت دقت را انجام دهید تا دچار تضرر مالی و زمانی نشوید.

اگر زمان کافی برای آزمون و خطا ندارید حتما ویدیوی نمونه زیر را تماشا کنید تا در ادامه یک دوره فیلم آموزش گرامر ept بسیار کاربردی و جامع را به شما معرفی کنیم:

ویدیو در حال بارگزاری است...

توجه: ویدیو دارای چند کیفیت است.

فیلم آموزش زبان EPT فست زبان

دوره فیلم آموزش زبان ept فست زبان شامل 20 ساعت آموزش حرفه‌ای و نکته‌ای گرامر و درک مطلب زبان انگلیسی با تدریس استاد مهرداد زنگیه وندی، ویژه آزمون های زبان دکتری از جمله ای پی تی است. با تماشای فقط یکبار کامل دوره بر ۹۵ درصد مباحث گرامر و ریدینگ آزمون مسلط شوید و بالاترین درصد ممکن را از بخش ها کسب نمایید.

تعداد جلسات دوره فیلم آموزش زبان ept فقط 10 ویدیو است که اگر روزی 1 ساعت برای تماشای آنها در نظر بگیرید در کمتر از 3 هفته می توانید بر تمام مطالب آن مسلط خواهید شد. همچنین توصیه می کنیم برای کسب نتیجه قطعی قبولی در آزمون، در کنار این مجموعه یک منبع مناسب برای یادگیری و تقویت واژگان مطالعه نمایید.

برای تماشای نمونه تدریس استاد مهرداد زنگیه وندی ویدیوی زیر را تماشا کنید:

مزیت های داشتن فیلم آموزش زبان EPT فست زبان

  • جامع بودن مطالب: به هیچ منبع دیگری برای یادگیری گرامر و درک مطلب نیاز ندارید.
  • حل تست در حین تدریس: بعد از آموزش هر مبحث تست های مرتبط با آن از آزمون های مختلف کار می شود تا با نحوه سوال دادن از آن بخش آشنا شوید.
  • زمان مناسب: کل دوره 18 ساعت + 2 ساعت تحلیل است و شما با تماشای این دوره بر ۹۵ درصد مطالب گرامر و درک مطلب تسلط خواهید داشت. 
  • قیمت مناسب دوره: هزینه دوره نسبت به دوره های میلیونی بسیار مناسب در نظر گرفته شده است و با هزینه ای معادل یک جلسه کلاس خصوصی می توانید تمام مطالب گرامر و ریدینگ را تا همیشه در اختیار داشته باشید.
  • دانلود فایل ها و عدم نیاز به اینترنت برای تماشای دوره: با یکبار دانلود فایل های دوره و ذخیره آنها بر روی سیستم کامپیوتر و لپتاپ تا همیشه می توانید از آنها بدون هیچ محدودیتی استفاده کنید.
  • پشتیبانی ویژه: اگر مشکلی در اجرای دوره داشته باشید فقط کافیست به پشتیبانی فست زبان در واتس آپ، تلگرام و ایمیل پیام دهید تا در سریع ترین زمان ممکن آن را برطرف کنند.

ثبت نام و دانلود فیلم آموزش زبان ept 

برای ثبت نام این مجموعه بینظیر روی دکمه زیر کلیک کنید. 

برای ثبت‌نام در دوره کلیک کنید

 

سوالات متداول

آیا فقط با تماشای فیلم آموزش گرامر ept می توانم در آزمون قبول شوم؟

بله اگر از نظر واژگان مشکلی ندارید و مطالعه داشته اید فقط با تماشای یکبار دوره می توانید در آزمون قبولی شوید. اگر دایره واژگان مناسبی ندارید پیشنهاد می کنیم کتاب واژگان جامع Fast Vocab را تهیه و در کنار ویدیوها مطالعه نمایید تا بر تمام واژگان آزمون تسلط یابید. برای آشنایی و سفارش کتاب فست وکب کلیک کنید.

تفاوت این دوره با کلاس های حضوری چیست؟

تمام مطالب کلاس های حضوری فست زبان در این مجموعه تدریس شده است و در برخی مباحث حتی غنی تر از آن می باشد.

آیا تاکنون کسی از طریق این دوره در آزمون قبول شده است؟

برای مشاهده بخشی از نظرات داوطلبان در مورد این دوره کلیک کنید.

آیا این فیلم آموزش زبان ept روی گوشی اجرا می شود؟

بله. این دوره روی گوشی های اندرویدی قابل اجرا می باشد.

آیا امکان ارسال بصورت سی دی وجود دارد؟

بدلیل ریسک بالای شکستن و مشکل در اجرای سی دی، دوره فقط بصورت دانلودی ارایه می شود.

چطور می توانم این دوره را تهیه کنم؟

برای تهیه و دانلود دوره فقط کافیست فرم بالا را تکمیل و پرداخت نمایید. پس از پرداخت لینک های دانلود در اختیار شما قرار می گیرد.

آیا می توانم دوره را روی چند سیستم استفاده کنم؟

خیر. این دوره فقط روی یک سیستم قابل اجراست.

سوالی دارم که در اینجا نیست.

هر گونه سوال در رابطه با این دوره را می توانید از پشتیبانی آنلاین سایت، شماره واتس آپ 09031250642 و ایمیل fastzaban1@gmail.com بپرسید و در کمترین زمان ممکن پاسخ دریافت نمایید.

3/5 - (2 امتیاز)
دیدگاه ها 0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کد امنیتی *-- بارگیری کد امنیتی --