جدید ترین عناوین خبری امروز
[custom-login-form btn_close="true" logo_src="https://fastzaban.com/wp-content/uploads/2022/02/logo-fastzaban-com.jpg" btn_register_class="btn_show_registerForm"] کاربر جدید هستم! [/custom-login-form][custom-register-form btn_close='true' logo_src='https://fastzaban.com/wp-content/uploads/2022/02/logo-fastzaban-com.jpg' ]
خانه » زبان عمومی کنکور دکتری وزارت بهداشت » بهترین منابع زبان کنکور دکتری وزارت بهداشت
  • fastzaban
  • ۱۳ خرداد, ۱۴۰۰
  • ۱۷:۳۳
بهترین منابع زبان کنکور دکتری وزارت بهداشت

بهترین منابع زبان کنکور دکتری وزارت بهداشت

فست زبان: با افزایش ضریب درس زبان انگلیسی، کسب درصد بالا در بخش زبان دکتری وزارت بهداشت برای کسب رتبه های برتر بسیار مهم است و داوطلبان بایستی توجه ویژه‌ای نسبت به این درس داشته باشند. شاید این سوال را از خود بپرسید بهترین کتاب زبان دکتری وزارت بهداشت کدام کتاب است؟ در این مطلب قصد داریم بهترین منابع زبان کنکور دکتری وزارت بهداشت را به شما معرفی کنیم که با مطالعه آنها می توانید به کسب درصدهای بالا فکر کنید.

کلاس آنلاین آموزش گرامر با تدریس استاد مهرداد زنگیه وندی ویژه کنکور 1402

ساختار درس زبان انگلیسی کنکور دکتری وزارت بهداشت

در ابتدا کمی در مورد ساختار کلی سوالات این بخش صحبت کنیم. طبق بررسی کنکور دکتری سال 1400، تعداد سوالات درس زبان دکتری وزارت بهداشت، 40 تست چهار گزینه‌ای بترتیب از مباحث درک مطلب، واژگان و گرامر یا ساختار زبان انگلیسی می باشد.

درک متن زبان انگلیسی واژگان زبان انگلیسی گرامر زبان انگلیسی
15 سوال شامل 3 متن 15 تست 10 سوال

موضوع متن ریدینگ ها معمولا در حوزه پزشکی است اما توجه داشته باشید که نیازی نیست لغات تخصصی رشته خود یا رشته های پزشکی را بلد باشید زیرا لغات تخصصی متن ها معمولا در مفهوم اصلی سوالات و پاسخ آنها تاثیری ندارند. 

سطح سوالات زبان دکتری وزارت بهداشت مشابه آزمون MHLE است که در حال نیز برگزار می شود. یعنی برای کسب درصد بالا در این بخش باید سطح زبان‌تان در حد تافل باشد. البته نگران نباشید لازم نیست همه مطالب انگلیسی را مثل یک بومی بلد باشید بلکه می توانید بصورت هوشمندانه عمل کنید و فقط مطالبی را مطالعه کنید که از آنها سوال مطرح می شود.

بطور مثال برای یادگیری لغت ده‌ها منبع وجود دارد. اما کدامیک می تواند به تنهایی جوابگوی آزمون باشد؟ یا برای یادگیری مطالب گرامر باید چه کتابی را مطالعه کرد؟ اگر می خواهید به پاسخ دقیق و مشخصی برای این سوالات برسید حتما ادامه این مقاله را با من سجاد زنگیه‌وندی همراه باشید.

برترین منابع زبان کنکور دکتری وزارت بهداشت برای کسب درصد بالا

در ادامه شما را با بهترین و جامع ترین کتاب زبان دکتری وزارت بهداشت برای هر بخش آشنا خواهیم کرد. منابعی که قصد معرفی آنها را داریم ویژگی های زیادی دارند که در لیست زیر چند مورد را بیان کرده‌ایم:

  • جامع بودن: این منابع طوری کار شده‌اند که شما نیازی به هیچ منبع دیگری نداشته باشید.
  • حجم مناسب: برای مطالعه این منابع اصلا زمان زیادی نیاز نیست و اگر تنها چند هفته زمان اختصاص دهید براحتی می توانید نتیجه قابل قبولی را در آزمون کسب کنید.
  • هر منبع مختص یک مبحث آزمون: هر منبع به تنهایی قابل استفاده است و شما می توانید بطور مثال فقط روی واژگان کار کنید و یا روی گرامر تمرکز کنید.
  • قیمت مناسب: در هر سطح مالی باشید قطعا قیمت کتاب بسیار مهم است. قیمت این منابع بسیار مناسب است و تقریبا هزینه یک کتاب زبان اصلی می باشد.

در ادامه بهترین کتاب زبان دکتری وزارت بهداشت مخصوص هر بخش آزمون را به شما معرفی خواهیم کرد تا بتوانید بالاترین درصد ممکن را در درس زبان انگلیسی کنکور دکتری وزارت بهداشت کسب کنید.

 

بهترین منبع گرامر زبان دکتری وزارت بهداشت

بخش گرامر زبان انگلیسی اصولا یک مبحث خسته کننده و شاید سخت برای خیلی از زبان آموزان ایرانی است. اما در صورتیکه یک منبع مناسب برای گرامر مطالعه کنید قطعا نظرتان عوض خواهد شد زیرا فقط کافیست یکسری نکات و قواعد را یاد بگیرید، آنوقت متوجه خواهید شد که شاید بخشی که می توان به همه سوالات آن پاسخ دهد همین بخش گرامر باشد.

خوب مساله اصلی پیدا کردن یک کتاب جامع و جمع و جور برای مطالعه گرامر است. اگر دوست دارید به 9 سوال از 10 تست گرامر زبان کنکور دکتری وزارت بهداشت پاسخ دهید بدون شک نیازمند یک کتاب بسیار کامل هستید. 

کتاب فست گرامر

عکس کتاب فست گرامر ویرایش 1401

معرفی کوتاه کتاب: 16 بخش | 245 صفحه شامل 170 صفحه توضیحات و مابقی تست و پاسخ تشریحی | شامل بیش از 500 تست با پاسخ تشریحی | دو رنگ | قطع وزیری | چاپ 1402 | قیمت کتاب: 225 هزار تومان

کتاب Fast Grammar شامل 16 بخش است که تمام مباحث گرامری آزمون دکتری را بصورت کاملا حرفه‌ای و در عین حال با حجم مطالب مناسب پوشش می دهد. این کتاب به زبان فارسی است و در کنار آموزش تست ها و مثال‌های زیادی از آزمون های مختلف آورده شده است تا داوطلب بتواند با نحوه تست دادن هر مبحث آشنا شود. حجم مطالب کتاب فست گرامر در حدی می باشد که شما می توانید با روزی 1 ساعت مطالعه در مدت زمان 5 هفته تمام مطالب را فرابگیرید.

برای دانلود فایل pdf نمونه کتاب فست گرامر کلیک کنید.

جالب است بدانید این کتاب پرفروش ترین منبع گرامر آزمون های زبان در کشور از سال 95 تاکنون بوده است.

کتاب زبان دکتری وزارت بهداشت برای یادگیری لغت 

شاید بتوان با قطعیت گفت مهمترین بخش زبان انگلیسی برای کنکور دکتری همین قسمت لغات است. اگر دامنه واژگان مناسبی داشته باشید قطعا می توانید به درصدهای بالای 50 در آزمون فکر کنید چونکه 15 تست مستقیم از این بخش می باشد و 15 تست درک مطلب هم بصورت غیر مستقیم با دانش لغت‌تان مرتبط است.

با داشتن دامنه واژگان متوسط به بالا می توانید بدون حتی زدن یک تست گرامر، درصد بالای 50 درس زبان کنکور دکتری وزارت بهداشت را کسب کنید.

خوب حالا که با اهمیت این بخش آشنا شدین شما را با یک منبع بسیار کامل و در عین حال کاربردی و به دور از هرگونه لغت اضافی آشنا می کنیم که برای لغات انگلیسی فقط کافیست این کتاب را مطالعه کنید.

کتاب واژگان جامع Fast Vocab MA-Ph.D

کتاب واژگان جامع کنکور ارشد - دکتری مهرداد زنگیه وندی

معرفی کوتاه کتاب: 87 درس | 430 صفحه | شامل بیش از 2200 لغت ضروری و کاربردی | دو رنگ | قطع وزیری | چاپ 1402 | قیمت پشت جلد: 280 هزار تومان

این کتاب شامل 2200 لغت بسیار ضروری انگلیسی از چند ده منبع اصلی واژگان است که بصورت کاملا هوشمندانه گردآوری شده است. از جمله ویژگی های کتاب Fast Vocab MA-Ph.D می توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • شامل لغات کتاب‌های ۵۰۴، لغات ضروری تافل، ۱۱۰۰ واژه بارونز، کتاب Sharp Vocab، کتاب SAT، کتاب GRE و چند کتاب مرجع دیگر
  • بیش از 2200 جمله با ترجمه فارسی
  • بیش از 2200 لغت مهم کنکورهای ارشد و دکتری و آزمون‌های تافل و آیلتس
  • تلفظ IPA لغات به ‌همراه آموزش
  • خودآزمایی و تست‌های کنکورهای ارشد و دکتری 95 تا 99
  • حروف اضافه خاص هر لغت
  • نقش دستوری (Part of Speech) لغات
  • و …

دانلود فایل pdf نمونه کتاب واژگان جامع Fast Vocab MA-Ph.D

بهترین منبع ریدینگ زبان دکتری وزارت بهداشت

بخش ریدینگ درس زبان کنکور دکتری شامل چند متن است که سوالاتی مرتبط با آن پرسیده می شود. این سوالات به دو صورت هستند: 1. سوالاتی درمورد مفهوم متن ۲. سوالات مرتبط با واژگان. برای جواب دادن به سوالات این بخش علاوه بر داشتن دامنه واژگان مناسب باید یکسری مهارت های پاسخگویی به سوالات درک مطلب را نیز بلد باشید.

کتاب فست ریدینگ ارشد – دکتری

fast reading ارشد و دکتری

معرفی کوتاه کتاب: 7 بخش | 232 صفحه شامل 70 صفحه توضیحات و مابقی تست و پاسخ تشریحی و کلیدی | دو رنگ | قطع وزیری | چاپ 1402 | قیمت پشت جلد: 190 هزار تومان

این کتاب یکسری مهارت های لازم برای پاسخگویی سریع و دقیق به سوالات ریدینگ را به شما آموزش می دهید. حجم مطالب کتاب بسیار کم هست و می توانید تنها در چند روز مطالب را فرابگیرید. در کنار آموزش ها متن های زیاد نیز آورده شده است که در پاسخ به آنها از مهارت های خود کتاب استفاده شده است.

برای آشنایی با کتاب درک مطلب ارشد و دکتری – Fast Reading MA-PHD کلیک کنید.

این سه کتاب در قالب بسته زبان عمومی دکتری ارایه می شود. البته شما می توانید تک تک این کتاب ها را چه بصورت آنلاین از طریق فروشگاه آنلاین فست زبان به نشانی bookshop.fastzaban.com و چه مراجعه حضوری به کتابفروشی های زبان سراسر کشور تهیه کنید.

نحوه خرید بسته منابع زبان کنکور دکتری وزارت بهداشت

قیمت پشت جلد بسته 775 هزار تومان می باشد که می توانید با تخفیف ویژه و مبلغ 620 هزار تومان + ارسال پستی رایگان را از طریق فرم زیر تهیه کنید.

بسته کامل زبان عمومی کنکور دکتری وزارت بهداشت

  • قیمت: 650,000 تومان

توجه: سایت فست زبان دارای نشان اعتماد الکترونیک دو ستاره (اینماد) از وزارت صنعت و معدن و تجارت می باشد. سفارشات فست زبان یک روز درمیان ساعت 9 صبح ارسال خواهند شد و بسته به شهر شما بین ۲۴ ساعت تا ۵ روز کاری بعد تحویل داده خواهند شد.

اگر قادر به خرید آنلاین نیستید می توانید مبلغ بسته را که در حال حاضر 620 هزار تومان می باشد به شماره کارت بانک مهر 6063731118205138 بنام آقای سجاد زنگیه وندی واریز نمایید و سپس آدرس دقیق پستی به همراه نام گیرنده را به شماره 09360047333 پیامک نمایید.

4.9/5 - (7 امتیاز)
دیدگاه ها 1

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کد امنیتی *-- بارگیری کد امنیتی --

دیدگاه 1

  1. سلام استاد زنگیه وندی
    اله‌وردی هستم
    پارسال دوره گرامر آذرماه را شرکت کرده بودم
    تدریستون عالی بود
    دکتری وزارت بهداشت قبول شدم
    و بالاترین درصد من، درصد درس زبان بود که باعث شد رتبه ۷ کنکور بشم.