جدید ترین عناوین خبری امروز
[custom-login-form btn_close="true" logo_src="https://fastzaban.com/wp-content/uploads/2022/02/logo-fastzaban-com.jpg" btn_register_class="btn_show_registerForm"] کاربر جدید هستم! [/custom-login-form][custom-register-form btn_close='true' logo_src='https://fastzaban.com/wp-content/uploads/2022/02/logo-fastzaban-com.jpg' ]
خانه » دربارۀ سایت » راهنمای خرید منابع فست زبان
  • fastzaban
  • ۱۲ آبان, ۱۳۹۵
  • ۰۹:۴۱
راهنمای خرید منابع فست زبان

راهنمای خرید منابع فست زبان

برای خرید کتاب‌های منتشر شده و همچنین ویدیوهای آموزشی ما می‌توانید با مراجعه به منوی فروشگاه سایت، وارد صفحه فروشگاه شوید و بعد از ثبت سفارش محصول موردنظرتان را در کمترین زمان و با ارسال پستی درب منزل تحویل بگیرید.

خرید دوره آفلاین آموزش گرامر و ریدینگ فست زبان

برای خرید دوره آفلاین فست زبان می توانید هم از طریق فروشگاه فست زبان و هم از طریق این لینک بصورت مسقتیم دوره را تهیه کنید. بعد از ثبت نام لایسنس و لینک دانلود نرم افزار برای شما هم ایمیل می شود و هم بصورت آنی نمایش داده می شود.

اپلیکیشن هوشمند فروشگاه فست زبان

ساده ترین روش خرید منابع فست استفاده از اپلیکیشن فروشگاه فست زبان است که می توانید نسخه اندروید آن را از لینک زیر بصورت مستقیم دانلود و نصب کنید.

دانلود نسخه اندروید

آدرس فروشگاه کتاب فست زبان: https://bookshop.fastzaban.com

برای رهگیری خریدهای خود می‌توانید با مراجعه به وبسایت رهگیری اداره پست به نشانی tracking.post.ir و با وارد کردن کد رهگیری پستی که برای شما ایمیل شده است از وضعیت مرسوله خود اگاهی یابید.

برای دانلود رایگان جزوات و ویدیوهای آموزشی وبسایت تخصصی آزمون‌های زبان، FastZaban.com، شما عزیزان می‌توانید با مراجعه به منوی مرکز دانلود به صفحۀ دانلود فایل‌ها وارد شوید. در این صفحه می‌توانید با مراجعه به منوی کناری از میان دسته‌های مختلف، دستۀ مرتبط با آزمون را انتخاب نمایید و فایل موردنظر خود را بصورت رایگان دانلود نمایید.
در پایان، از اینکه ما را حمایت می‌کنید، سپاسگزاریم. ما را به دوستان خود نیز معرفی کنید.
درصورت هرگونه پرسش در مورد نحوۀ خرید و سفارش، می‌توانید سؤال خود را از طریق تلگرام ما FastZaban_Admin@ در میان گذارید و یا آن را به ایمیل fastzaban1@gmail.com ارسال نمایید.
3.5/5 - (2 امتیاز)
دیدگاه ها 2

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کد امنیتی *-- بارگیری کد امنیتی --

دیدگاه 2

رونمایی از پلتفرم جدید فروشگاه فست زبانمشاهده سایت