جدید ترین عناوین خبری امروز
[custom-login-form btn_close="true" logo_src="https://fastzaban.com/wp-content/uploads/2022/02/logo-fastzaban-com.jpg" btn_register_class="btn_show_registerForm"] کاربر جدید هستم! [/custom-login-form][custom-register-form btn_close='true' logo_src='https://fastzaban.com/wp-content/uploads/2022/02/logo-fastzaban-com.jpg' ]
خانه » سوالات MSRT تشریحی » پاسخ تشریحی سوالات MSRT
  • fastzaban
  • ۲۷ اردیبهشت, ۱۳۹۶
  • ۰۳:۱۴
سوالات آزمون msrt تشریحی

پاسخ تشریحی سوالات MSRT

فست زبان: در این مطلب از مرجع آزمون MSRT سوالات آزمون سال ۹۵ را با پاسخ تشریحی کامل برای شما آماده کردیم. حتما با ماه همراه باشید.

تست: پاسخ تشریحی سوالات MSRT سال ۹۵

پاسخ تشریحی سوالات MSRT ۹۵

۲۸. گزینۀ D.
قبل از صفت های عالی چند بخشی بایستی از the most استفاده شود. بنابراین، در گزینۀ بجای valuablest بایستی از most valuable استفاده شود (بخش ۸ کتاب Fast Grammar ویرایش دوم).

۲۹. گزینۀ A.
مرجع ضمیر موصولی who اسم غیرجاندار Bentwood است. برای ارجاع به غیر جاندار بایستی از ضمیر موصولی which استفاده شود. پاسخ گزینۀ است (بخش ۱۲ کتاب Fast Grammar ویرایش دوم).

۳۰. گزینۀ B.
بعد از افعال کمکی be و برای توضیح در مورد فعل represented بایستی از یک قید استفاده شود، نه یک اسم. در گزینۀ convenience ،یک اسم [با پسوند اسم ساز -ence] است و بجای آن بایستی از قید conveniently استفاده شود (بخش های ۸ و ۱۴ کتاب گرامر جامع آزمون های زبان ویرایش دوم).

پاسخ تشریحی توسط: استاد مهرداد زنگیه وندی
منبع پاسخ: کتاب گرامر جامع آزمون‌ های زبان Fast Grammar

لطفا به این مطلب امتیاز دهید
دیدگاه ها 1

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کد امنیتی *-- بارگیری کد امنیتی --

دیدگاه 1

  1. این کتاب عااااااااااالیه بینهایت ممنون تکنیکهایی که یاد دادید خیلی توپ بود فقط خیلی حیف که حجمش کمه کاش نمونه های ریدینگ بیشتری میذاشتید