جدید ترین عناوین خبری امروز
[custom-login-form btn_close="true" logo_src="https://fastzaban.com/wp-content/uploads/2022/02/logo-fastzaban-com.jpg" btn_register_class="btn_show_registerForm"] کاربر جدید هستم! [/custom-login-form][custom-register-form btn_close='true' logo_src='https://fastzaban.com/wp-content/uploads/2022/02/logo-fastzaban-com.jpg' ]
خانه » مقالات آموزشی » یادگیری فشرده زبان انگلیسی با تدریس خصوصی زبان انگلیسی آنلاین
یادگیری فشرده زبان انگلیسی با تدریس خصوصی زبان انگلیسی آنلاین

یادگیری فشرده زبان انگلیسی با تدریس خصوصی زبان انگلیسی آنلاین

زمانی که در مورد یادگیری فشرده زبان انگلیسی صحبت می‌کنیم، بحث سرعت و زمان یادگیری مهم می‌شود. معمولاً زبان‌آموزانی به دنبال یادگیری فشرده زبان هستند، که سرعت رسیدن به مهارت‌های زبان برای‌شان مهم بوده و زمان محدودتری نسبت به سایر افراد دارند. آموزش فشرده زبان انگلیسی برای مهاجرت و یا شرکت در کلاس فوق فشرده زبان انگلیسی برای قبولی در آزمون آیلتس و سایر اهدافی که زمان محدودی برای رسیدن به آن وجود دارد و سرعت بالایی نیز برای آموزش آن نیاز است، از مهم‌ترین اهداف زبان‌آموزان برای انتخاب روش فشرده یادگیری زبان انگلیسی است.

باتوجه به اهمیت زمان و سرعت یادگیری، یکی از بهترین روش‌های آموزش فشرده زبان، دوره فشرده زبان انگلیسی آنلاین یا همان روش تدریس خصوصی زبان انگلیسی آنلاین است. روش تدریس خصوصی زبان انگلیسی آنلاین چون متمرکز بر یک شاگرد، اهداف و نیازهای شخصی او بوده، سریع‌ترین و زودبازده‌ترین روش یادگیری زبان است .

اما در روش یادگیری فشرده زبان انگلیسی با تدریس خصوصی زبان انگلیسی آنلاین ، چقدر زمان برای رسیدن به مهارت‌های اصلی زبان انگلیسی نیاز است؟ قیمت تدریس خصوصی زبان انگلیسی در منزل به صورت آنلاین چقدر است؟ و چطور می‌توان بهترین معلم خصوصی زبان انگلیسی آنلاین را پیدا کرد؟ سوالاتی بسیار مهم که در این محتوا به آن‌ها پاسخ داده شده است.

با تدریس خصوصی آنلاین، دوره فشرده زبان انگلیسی چقدر طول می‌کشد؟

در پاسخ به سوال با روش تدریس خصوصی آنلاین، دوره فشرده زبان انگلیسی چقدر طول می‌کشد؟ باید بگوییم که این دوره بستگی به هدف زبان‌آموز و سطح او در زبان انگلیسی دارد. برخی از زبان‌آموزان تنها نیاز داشته روی یک یا دو بخش از مهارت‌های زبان انگلیسی نظیر مهارت مکالمه خود کار کنند و برخی دیگر یادگیری زبان انگلیسی از صفر ، هدف نهایی آن‌ها است. بنابراین زمان دقیقی برای یادگیری زبان انگلیسی به صورت فشرده نمی‌توان گفت اما به طورکلی و براساس معیارهای زبان مشترک اتحادیه اروپا ( CEFR ) ، زبان آموزان برای رسیدن به سطح متوسط زبان انگلیسی، به ۴۰۰ تا ۶۰۰ ساعت تدریس نیاز دارند. یعنی ممکن است به حدود ۱۰۰ تا ۱۵۰ روز یا ۳ تا ۵ ماه زمان نیاز باشد تا به سطح متوسط و قابل قبول از یادگیری زبان انگلیسی برسید.

البته سطح گیرایی زبان آموز، سرعت مطالعه و فهم مطالب در او به همراه مهارت معلم خصوصی زبان در آموزش و انتقال مفاهیم و منابعی که به کار می‌برد نیز تاثیر بسیار زیادی بر مدت زمان یادگیری دارد. هرچه مهارت استاد تدریس خصوصی زبان بالاتر باشد، سرعت کلاس و یادگیری بیشتر می‌شود.

در دوره فشرده زبان انگلیسی آنلاین، از چه منابعی استفاده می‌شود؟

در دوره فشرده زبان انگلیسی آنلاین، از چه منابعی استفاده می‌شود؟

در کلاس فوق فشرده زبان انگلیسی ، بهترین منابع، منابعی هستند که متناسب با نیاز زبان آموز باشد. برای مثال در دوره‌های فشرده زبان انگلیسی استادبانک ، اساتید زبان اغلب یکی از مجموعه کتاب‌های معتبر زبان انگلیسی نظیر سری کتاب‌های Headway ، American English File ، Interchange و نمونه‌های مشابه و موفق زبان را به عنوان منبع اصلی آموزش در کلاس استفاده می‌کنند. این کتاب‌ها هر کدام به طور کامل روی هر چهار مهارت زبان انگلیسی زبان‌آموز کار می کند.

اساتید زبان در کنار استفاده از این منابع، با معرفی پادکست‌های زبان انگلیسی نظیر The English We Speak ، Podcasts in English ، Elementary Podcast و موارد دیگر، یا معرفی سریال‌ها و انیمیشن‌های موفق، مسیر یادگیری زبان انگلیسی را برای زبان‌آموز کوتاه‌تر و جذاب‌تر می‌کنند.

البته در دوره فشرده زبان انگلیسی اگر نیازِ زبان‌آموز شرکت در یک دوره آنلاین مکالمه یا تقویت مهارت‌های دیگر زبان باشد، معلم خصوصی باتوجه به این نیاز زبان‌آموز، بهترین منابع زبان که شامل کتاب مناسب سطح شاگرد (مبتدی، متوسط یا پیشرفته)، پادکست‌های تقویتی و همچنین جزوه‌های آموزشی بوده را به او معرفی کرده و با روش تدریس مختص به خود شاگرد، مهارت‌های زبان انگلیسی او را براساس نیازهایش تقویت می‌کند.

قیمت تدریس خصوصی زبان انگلیسی ساعتی به صورت آنلاین چقدر است؟

برای شرکت در دوره‌های فشرده زبان انگلیسی آنلاین ، قیمت تدریس خصوصی زبان انگلیسی ساعتی از فاکتورهای بسیار مهم است. به طور کل قیمت تدریس خصوصی زبان انگلیسی در منزل و به صورت آنلاین بستگی به میزان مهارت استاد، تجربه و سوابق کاری او دارد. همچنین اینکه از چه منبعی شما درخواست کلاس خصوصی زبان دهید نیز تاثیر زیادی بر قیمت کلاس‌ها می‌گذارد. به طور مثال اگر بخواهید از طریق معرفی دوستان یا سایت‌های آگهی درخواست کلاس آموزش فشرده زبان انگلیسی در خانه را دهید، شفاف نبودن قیمت کلاس‌ها و بعضاً اغراق در تعیین قیمت‌ها براساس نظر شخصی خود اساتید، از مهم‌ترین چالش‌های درخواست معلم از این طریق است.

روش دیگر مراجعه به پلتفرم‌های معتبر تدریس خصوصی است که مهم‌ترین حسن این پلتفرم‌ها، شفاف بودن قیمت تدریس خصوصی زبان براساس توانایی‌ها و سوابق تدریس اساتید زبان است. برای مثال در سایت تدریس خصوصی استادبانک شما می‌توانید باتوجه به رزومه تحصیلی، سوابق تدریس استاد، افتخارات و دستاوردهای او به همراه بخش نظرسنجی از شاگردان ایشان، متوجه کیفیت تدریس استاد شده و دقیقاً بدانید بابت چه معیارهایی هزینه ‌کنید.

اما به طور کل و براساس آمار سایت استادبانک که قیمت‌ها را تنها براساس میزان تجربه و مهارت اساتید مشخص می‌کند، می‌توان گفت قیمت تدریس خصوصی زبان انگلیسی در منزل و به صورت آنلاین، برای اساتید یک ستاره، جلسه‌ای از حدود ۱۳۰ هزار تومان شروع می‌شود تا حدود ۵۳۰ هزار تومان برای اساتید VIP این مجموعه می‌رسد. البته این قیمت‌ها متغیر بوده و براساس ستاره استاد و سایر فاکتورهای تعیین کننده، کمتر یا بیشتر می‌شود.

بهترین معلم خصوصی زبان انگلیسی آنلاین را از کجا می‌توان پیدا کرد؟

یادگیری فشرده زبان انگلیسی با تدریس خصوصی زبان انگلیسی آنلاین ، زمانی بیشترین تاثیر را دارد که زمان یادگیری در آن کوتاه و سرعت یادگیری بالا باشد. کیفیت، مهارت و تجربه استاد زبان بیشترین تاثیر را در مدت زمان یادگیری و سرعت آموزش می‌گذارد. برای رسیدن از سطح مبتدی به سطح متوسط و قابل قبول در زبان انگلیسی در یک بازه سه ماهه، مهارت و تجربه استاد در بکارگیری روش‌های تدریس و منابع آموزشی بسیار تعیین کننده است.

سایت تدریس خصوصی استادبانک و تیم پشتیبانی این مجموعه می‌تواند برای شناخت بهتر استاد تدریس خصوصی زبان و کیفیت کلاس تدریس خصوصی آنلاین به شما کمک شایانی کند.

بنابراین باتوجه به اینکه شما وقت محدود‌تری نسبت به سایر زبان‌آموزان در روش آموزش فشرده زبان انگلیسی دارید، برای جستجوی بهترین معلم خصوصی زبان انگلیسی ، لازم است که به مرجعی مراجعه کرده که بتوانید براساس رزومه تحصیلی، سوابق کاری استاد، تعداد شاگردان موفق او، بخش نظرسنجی و امتیاز وستاره استاد، میزان مهارت‌شان را سنجیده و با شناخت نسبی از استاد مورد نظر خود، کلاس را درخواست دهید.

لطفا به این مطلب امتیاز دهید
دیدگاه ها 0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کد امنیتی *-- بارگیری کد امنیتی --