جدید ترین عناوین خبری امروز
[custom-login-form btn_close="true" logo_src="https://fastzaban.com/wp-content/uploads/2022/02/logo-fastzaban-com.jpg" btn_register_class="btn_show_registerForm"] کاربر جدید هستم! [/custom-login-form][custom-register-form btn_close='true' logo_src='https://fastzaban.com/wp-content/uploads/2022/02/logo-fastzaban-com.jpg' ]
خانه » مقالات آموزشی » چطور مدرس زبان انگلیسی شویم؟
  • fastzaban
  • ۲۸ بهمن, ۱۴۰۱
  • ۲۱:۲۳
چطور مدرس زبان انگلیسی شویم؟

چطور مدرس زبان انگلیسی شویم؟

معلمی یکی از با ارزش ترین مشاغل در دنیا است. هیچ چیز برای یک معلم لذت بخش تر از تماشای موفقیت دانش آموزانش حتی کوچکترینش نیست. مانند دیدن یک دانش آموز که یک نکته گرامری را که با آن درگیر بوده است درک می کند یا تماشای یک دانش آموز خجالتی که که شروع به صحبت کردن به انگلیسی می کند.

بسیاری از افرادی که به سطح زبانی خوبی از زبان انگلیسی رسیده اند علاقه مند هستند شروع به تدریس زبان انگلیسی نمایند اما نمیدانند از کجا شروع کنند.

در این مقاله قصد داریم به این سوال که چگونه می توانند استاد زبان انگلیسی شوند پاسخ دهیم.

مدرس زبان انگلیسی چه کسی است؟

مدرس زبان انگلیسی کسی است که به درک بالایی از سطح زبان نگلیسی رسیده و می تواند جملات را بدون اشتباه و غلط گرامری ادا کند و همچنین بتواند با دایره لغات کافی به مکالمه بپردازد. همچنین یک مدرس زبان انگلیسی باید توانایی انتقال مطالب را به بهترین نحو داشته باشد.

چگونه استاد زبان انگلیسی شویم؟

1. گواهینامه TEFL/TESOL دریافت کنید

می توانید با دریافت گواهینامه TEFL یا TESOL شروع به تدریس نمایید. با شرکت در این دوره ها ، شما اصول اولیه آموزش زبان انگلیسی، مانند مدیریت کلاس درس و برنامه ریزی درس، و همچنین مهارت های خاص تر مربوط به آموزش زبان انگلیسی به عنوان زبان دوم را خواهید آموخت.

2. لیسانس زبان انگلیسی با گرایش تدریس

بسیاری از افرادی که متقاضی تدریس زبان انگلیسی هستند، می توانند پس از دوره ی دبیرستان ، شرکت در کنکور و در نهایت قبولی در رشته ی زبان انگلیسی گرایش تدریسو کسب مدرک لیسانس می توانند به تدریس زبان انگلیسی در موسسات و مدارس بپردازند.

3. کسب مدرک تی تی سی یا TTC

افرادی که از سطح زبانی خوبی برخوردار هستند (سطح b2 به بالا) می توانند با شرکت در آزمون تعیین سطح آموزشگاه ها و در صورت برخورداری از سطح زبانی خوب با شرکت در کلاس های آمادگی تدریس زبان انگلیسی و ارائه ی دمو های رضایت بخش به تدریس زبان انگلیسی در موسسات و آموزشگاه ها بپردازند.

برای کسب مدرک تی تی سی (TTC) در دوره ی TTC کدام آموزشگاه شرکت کنم؟

اگر شما جزو افراد علاقه مند به حرفه ی تدریس زبان انگلیسی هستید، ما آموزشگاه زبان دهخدا را پیشنهاد می کنیم.

آموزشگاه زبان دهخدا واقع در غرب استان تهران، دوره TTC را با اساتید و معلمان خبره و با سابقه این زمینه برگزار می کند. دوره ی تربیت استاد زبان انگلیسی آموزشگاه دهخدا را می توان از جمله بهترین دوره های تربیت استاد در سطح کشور دانست. آموزشگاه دهخدا از گذشته تا کنون بر روی مهارت و دانش اساتیدی که تربیت می کند، تمرکز ویژه ای داشته و در این حوزه به برگزاری دوره های تربیت مدرس به شکل حضوری و آنلاین برای تربیت اساتید حوزه ی زبان انگلیسی و آشنایی آن ها با بروزترین روش های تدریس پرداخته است.

زبان آموزان و دانشجویان این دوره پس از کسب نمره ی رضایت بخش و ارائه ی دموی رضایت بخش می توانند در این موسسه و یا موسسات دیگر شروع به کار نمایند.

لطفا به این مطلب امتیاز دهید
دیدگاه ها 0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کد امنیتی *-- بارگیری کد امنیتی --