جدید ترین عناوین خبری امروز
[custom-login-form btn_close="true" logo_src="https://fastzaban.com/wp-content/uploads/2022/02/logo-fastzaban-com.jpg" btn_register_class="btn_show_registerForm"] کاربر جدید هستم! [/custom-login-form][custom-register-form btn_close='true' logo_src='https://fastzaban.com/wp-content/uploads/2022/02/logo-fastzaban-com.jpg' ]
خانه » دربارۀ سایت » مجوزهای فست زبان
  • fastzaban
  • ۲۲ اسفند, ۱۴۰۲
  • ۱۲:۰۵
مجوزهای فست زبان

مجوزهای فست زبان

وبسایت فست زبان نخستین وبسایت تخصصی در زمینه آزمون های زبان انگلیسی از مقطع کنکور تا دکتری در ایران است که از سال 95 کار خود را به آدرس FastZaban.com آغاز کرد. افتخار این را داریم که در زمینه آزمون های زبان، 13 عنوان کتاب را به چاپ رساندیم که در این مدت دو ساله با استقبال شما عزیزان بیش از 110 هزار جلد از آنها به فروش رسیده است.

وبسایت فست زبان دارای مجوز فروش اینترنتی نشان اعتماد الکترونیکی از وزارت صنعت، معدن و تجارت می باشد. صاحب امتیاز مجوز اینماد فست زبان استاد مهرداد زنگیه‌وندی می باشند.

همچنین فروشگاه فست زبان مجهز به درگاه پرداخت بانک سامان می باشد که شما می توانید سفارشات خود را از طریق کلیه کارت های عضو شتاب انجام دهید.

در صورت مشکل در پرداخت و پیگیری تراکنش های بانکی می توانید با پشتیبانی بانک سامان تماس بگیرید:

پشتیبانی بانک سامان: ۸۴۰۸۰-۰۲۱

نماد اعتماد الکترونیک FastZaban

وبسایت فست زبان برای فروش اینترنتی اقدام به دریافت مجوز از وزارت صنعت، معدن و تجارت نموده است. بنابراین شما می توانید با اطمینان کامل سفارشات خود را ثبت نمایید. در تصویر زیر مجوز اینماد سایت فست زبان را مشاهده می کنید. برای مشاهده اینماد فست زبان کلیک کنید.

مجوزهای فست زبان

 

آدرس پستی فست زبان: کرمانشاه – شهرک پرواز – خیابان آزادی

کدپستی: 6717746497

شماره تماس: 09360047333

لطفا به این مطلب امتیاز دهید
دیدگاه ها 0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کد امنیتی *-- بارگیری کد امنیتی --