جدید ترین عناوین خبری امروز
[custom-login-form btn_close="true" logo_src="https://fastzaban.com/wp-content/uploads/2022/02/logo-fastzaban-com.jpg" btn_register_class="btn_show_registerForm"] کاربر جدید هستم! [/custom-login-form][custom-register-form btn_close='true' logo_src='https://fastzaban.com/wp-content/uploads/2022/02/logo-fastzaban-com.jpg' ]
خانه » دربارۀ سایت » خرید عمده کتاب های فست زبان
  • fastzaban
  • ۲۲ اسفند, ۱۴۰۲
  • ۱۱:۰۲
خرید عمده کتاب های فست زبان

خرید عمده کتاب های فست زبان

گروه آموزشی استاد مهرداد زنگیه وندی فعالیت تالیف کتاب های آموزش زبان انگلیسی برای آزمون های مختلف را از سال ۱۳۹۵ بصورت حرفه ای آغاز کرد و توانست در مدت زمان کوتاهی جایگاه خود را در بین داوطلبان آزمون های مختلف تثبیت کند.

ما افتخار این را داریم که تاکنون توانسته ایم به بیش از 100 هزار نفر در کشور عزیزمان ایران کمک کنیم تا در آزمون های مختلف زبان نتیجه مطلوب را کسب کنند. برخی از کتاب های ما مانند کتاب گرامر جامع آزمون های زبان Fast Grammar توانسته در بین تمام رقبای خارجی و داخلی آموزش زبان در سال 97 بعنوان پرفروش ترین کتاب آموزش گرامر ایران شناخته شود و این افتخاری ست که با کمک شما عزیزان بدست آمده است.

خرید عمده کتاب های فست زبان

ما در فروشگاه آنلاین فست زبان این امکان را فراهم نمودیم تا تمام عزیزانی که قصد خرید کتاب ها را دارند بتوانند آنها را بصورت مستقیم از خود ما و با تخفیف بسیار عالی 35 درصدی و ارسال رایگان تهیه نمایند. این تخفیف برای خریدهای بالای 10 عدد می باشد و طریقه ارسال نیز توسط اداره پست انجام می پذیرد تا در سریع ترین زمان ممکن بسته بدست شما برسد.

در این تمامی کتابفروشی های حضوری و آنلاین، آموزشگاه های زبان، کتابخانه های عمومی، ادارات و مراکز آموزشی می توانند با کلیک بر روی لینک های زیر کتاب های مدنظر خود را با تخفیف بسیار ویژه 35 درصدی و ارسال پستی رایگان تهیه نمایند:

مزیت های خرید عمده از فست زبان

  • تخفیف 35 درصدی بر روی سفارش
  • ارسال رایگان با پست
  • ارسال آخرین چاپ و ویرایش از کتاب
لطفا به این مطلب امتیاز دهید
دیدگاه ها 0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کد امنیتی *-- بارگیری کد امنیتی --