جدید ترین عناوین خبری امروز
[custom-login-form btn_close="true" logo_src="https://fastzaban.com/wp-content/uploads/2022/02/logo-fastzaban-com.jpg" btn_register_class="btn_show_registerForm"] کاربر جدید هستم! [/custom-login-form][custom-register-form btn_close='true' logo_src='https://fastzaban.com/wp-content/uploads/2022/02/logo-fastzaban-com.jpg' ]
خانه » آزمون زبان دانشگاه آزاد » بهترین منبع واژگان آزمون EPT دانشگاه آزاد
  • fastzaban
  • ۱۰ آبان, ۱۴۰۲
  • ۱۸:۴۵
بهترین منبع واژگان آزمون EPT دانشگاه آزاد

بهترین منبع واژگان آزمون EPT دانشگاه آزاد

یکی از مشکلات بزرگ داوطلبان آزمون ept به همین بحث یادگیری لغت برمی‌گردد. البته که بخش های دیگر آزمون هم مانند گرامر و درک مطلب نیاز به مطالعه منبع مناسب دارند. اما در این نوشته بهترین منبع ممکن برای یادگیری لغات آزمون ept را به شما معرفی می کنیم.

کتاب واژگان جامع آزمون EPT

اگر بطور خلاصه بخواهیم این کتاب را معرفی کنیم می توانیم بگوییم کتاب واژگان جامع EPT دقیقا شامل لغاتی است که در آزمون همیشه از آنها سوال می آید و قطعا اگر این کتاب را بصورت کامل و یا حتی 80 درصد آن را مطالعه کنید می توانید از 25 تست لغت، حداقل به 20 مورد پاسخ صحیح برسید.

این کتاب در اصل چکیده ای از 3 کتاب لغت معروف 504 واژه ضروری انگلیسی، 400 لغت ضروری تافل و 1100 واژه بارونز است که بصورت کاملا حرفه ای و منطبق بر آزمون EPT لغات مهم استخراج و گردآوری شده است.

سادگی مطالعه برای هر سطحی

مهمترین ویژگی یک کتاب مرجع برای یادگیری لغت سادگی آموزش کلمات است. در هر درس شما 12 کلمه با موضوع یکسان را یاد می گیرید که باعث می شود با نظم خاصی کلمات مختلف را یاد بگیرید. برای مطالعه کتاب به هیچ استاد یا وسیله کمک آموزشی نیاز ندارید و براحتی خودتان می توانید کلمات را مطالعه و به ذهن بسپارید.

ترجمه دقیق و کاربردی

همانطورکه احتمالا به این مورد برخورد کرده‌اید برخی لغات انگلیسی چندین معنی مختلف دارند و این می تواند باعث سردرگمی شود. در این کتاب برای هر کلمه نزدیکترین و دقیق ترین ترجمه انتخاب شده است تا دقیقا همان چیزی را یاد بگیرید که در تست های آزمون مورد سوال قرار می گیرد.

مثال های کاربردی

یکی دیگر از ویژگی های یک کتاب مرجع یادگیری لغت، مثال‌های کاربردی و با ترجمه فارسی برای هر کلمه است تا با نحوه کاربرد آن در بافت جمله آشنا شوید. در کتاب واژگان جامع ای پی تی مثال‌های بسیار کاربردی برای هر کلمه آورده شده است که خیلی اوقات همین مثال ها تست آزمون EPT بوده اند.

ترتیب اهمیت کلمات

قطعا دنیای یادگیری کلمات انگلیسی بی انتهاست و شما نمی توانید تمام لغات انگلیسی را برای شرکت در یک ازمون یاد بگیرید. در این کتاب ترتیب درس ها و کلمات از با اهمیت زیاد به کم اهمیت چیده شده است و اگر بتوانید 30 درس اول کتاب را بخوبی یاد بگیرید می توانید تا حدود زیادی به کلمات مورد سوال آزمون زبان دانشگاه آزاد مسلط شوید.

هرچند توصیه می کنیم تمام درس ها را فارغ از مساله اهمیت مطالعه و یاد بگیرید. زیرا داشتن دامنه قوی واژگان می تواند در بخش ریدینگ هم به کمک شما بیاید.

حجم مناسب در عین جامع بودن

نکته آخر اینکه قطعا شما زمان و انرژی کافی برای مطالعه یک کتاب حجیم با چند هزار کلمه را ندارید. کتاب کلمات جامع ای پی تی دارای 60 درس 12 کلمه ای است که باعث می شود شما در کمتر از یک ماه به 720 کلمه بسیار پرکاربرد آزمون مسلط شوید.

چطوری کتاب را تهیه کنیم؟

برای تهیه کتاب واژگان جامع ept استاد مهرداد زنگیه وندی می توانید به نزدیکترین کتابفروشی زبان شهرتان مراجعه کنید و یا آخرین ویراش و چاپ کتاب را از سایت فست زبان و با پر کردن فرم خرید زیر تهیه و درب منزل تحویل بگیرید.

سفارش کتاب واژگان جامع EPT

  • قیمت: 245,000 تومان تعداد/مقدار :
    تعداد سفارش خود را وارد کنید
  • 0 تومان

5/5 - (1 امتیاز)
دیدگاه ها 0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کد امنیتی *-- بارگیری کد امنیتی --