جدید ترین عناوین خبری امروز
[custom-login-form btn_close="true" logo_src="https://fastzaban.com/wp-content/uploads/2022/02/logo-fastzaban-com.jpg" btn_register_class="btn_show_registerForm"] کاربر جدید هستم! [/custom-login-form][custom-register-form btn_close='true' logo_src='https://fastzaban.com/wp-content/uploads/2022/02/logo-fastzaban-com.jpg' ]
خانه » سوالات MSRT تشریحی » نمونه سوالات MSRT سال 95
  • fastzaban
  • ۱ خرداد, ۱۳۹۶
  • ۰۰:۴۸
سوالات آزمون msrt تشریحی

نمونه سوالات MSRT سال 95

بنابر درخواست‌ های بی شمار از سوی داوطلبان آزمون زبان وزارت علوم (MSRT) گروه FastZaban فایل نمونه سوالات آزمون MSRT برگزاری شده در سال ۹۵ را بصورت pdf برای شما آماده کرده است. این فایل شامل نمونه سوالاتی است که تعدادی از آنها در آزمون های MSRT و تولیمو مرداد، دی و بهمن سال ۹۵ آورده شده‌اند. این فایل با کیفیت عالی تهیه شده است.

به تمامی داوطلبان آزمون های MSRT و تولیمو توصیه می‌ شود این فایل را دانلود و با دقت مطالعه نمایند. امید است که مورد توجه شما قرار گیرد.

دانلود رایگان نمونه سوالات آزمون MSRT و تولیمو سال ۹۵ با پاسخ کلیدی

فرمت فابل: pdf
حجم فایل: 3.28 مگابایت
منبع: FastZaban.com
لینک دانلود: دانلود مستقیم

در ادامه این مطلب از وبسایت مرجع آزمون MSRT، چند سوال را با پاسخ تشریحی برای شما آماده کردیم. حتما با ما همراه باشید.

تست: پاسخ تشریحی سوالات MSRT سال ۹۵


پاسخ تشریحی سوالات msrt ۹۵

۱. گزینۀ A.
همانطور که در ابتدای بخش ۹ نیز اشاره شده، بعد از حروف اضافه (اینجا in) بایستی از اسم مصدر (شکل ing دار فعل) استفاده شود. بنابراین، پاسخ گزینۀ A است (بخش ۹ Fast Grammar).

۲. گزینۀ A.
همانطور که پیش‌تر نیز اشاره شد، هر گاه جای خالی بین دو کاما قرار گرفته باشد، در جای خالی بایستی یا از جمله‌ وارۀ وصفی یا از حالت کوتاه شدۀ آن (بدل) استفاده شود. در صورت این تست نیز Elizabeth C. Agassiz فاعل و had worked فعل آن است. گزینۀ B نادرست است، زیرا دارای یک فعل اضافی (was) بدون ربط‌ دهنده و فاعل است.

همچنین بین فاعل و فعل از کاما استفاده نمی شود. گزینۀ C هم دارای یک فاعل و فعل (جمله‌ واره) بدون ربط دهندۀ مناسب و نادرست است. در گزینۀ D از ربط دهندۀ درستی استفاده نشده است، زیرا فاعل جاندار است. همچنین، فاعل she نیز اضافی است. پاسخ گزینۀ A است که با جایگذاری آن در صورت تست، یک بدل برای فاعل خواهیم داشت (بخش های ۳ و ۴ Fast Grammar).

۳. گزینۀ B. در صورت تست، فقط یک فاعل داریم. برای تکمیل جمله، در جای خالی به یک فعل نیاز داریم. گزینه A فعل واره است و رد می شود. گزینه C دارای فاعل اضافی they است و رد می شود. گزینه D هم نادرست است، زیرا بعد از فاعل نمی‌توان از ربط دهنده های جمله واره های قیدی (اینجا if) استفاده کرد. پاسخ گزینۀ B است (بخش ۳ کتاب Fast Grammar).

پاسخ تشریحی توسط: استاد مهرداد زنگیه وندی

5/5 - (1 امتیاز)

منبع: فست زبان

دیدگاه ها 3

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کد امنیتی *-- بارگیری کد امنیتی --

دیدگاه 3