جدید ترین عناوین خبری امروز
[custom-login-form btn_close="true" logo_src="https://fastzaban.com/wp-content/uploads/2022/02/logo-fastzaban-com.jpg" btn_register_class="btn_show_registerForm"] کاربر جدید هستم! [/custom-login-form][custom-register-form btn_close='true' logo_src='https://fastzaban.com/wp-content/uploads/2022/02/logo-fastzaban-com.jpg' ]
خانه » کتاب سرا » دانلود رایگان کتاب 504 Absolutely Essential Words ویرایش ششم
  • fastzaban
  • ۲ خرداد, ۱۳۹۸
  • ۱۰:۱۰
دانلود رایگان کتاب 504 Absolutely Essential Words ویرایش ششم

دانلود رایگان کتاب 504 Absolutely Essential Words ویرایش ششم

فست زبان: در این مطلب از مرجع منابع زبان انگلیسی، فایل pdf کتاب 504 واژه ضروری ویرایش ششم را برای شما آماده کردیم. حتما در ادامه با ما همراه باشید.

معرفی کتاب 504Absolutely Essential Words ویرایش ششم

کتاب 504 واژه ضروری یکی از پرطرفدارترین و معروف ترین منابع لغت زبان عمومی در جهان است که در ایران نیز جزو منابع مهم لغت زبان انگلیسی می باشد. قبلا در مقاله معرفی ۷ کتاب فوق‌العاده برای یادگیری واژگان زبان انگلیسی نیز گفتیم که این کتاب واژگان برای افرادی مناسب است که می خواهند زبان انگلیسی را برای مدت کوتاهی یاد بگیرند یا اینکه قبل از یادگیری حرفه‌ای پایه خود را تقویت کنند. همانطور که از نام آن پیداست، بیش از ۵۰۰ واژه مهم و پرکاربرد در زبان انگلیسی را پوشش می‌دهد.

کتاب ۵۰۴ واژه همچنین برای دانش آموزانی که برای آزمون‌های انگلیسی آماده می‌شوند، بسیار عالی است و با ویژگی‌هایی که دارد یادگیری لغات را سریع و بدون دردسر می‌کند. در این کتاب جملات نمونه ساده‌ای برای درک بهتر لغات اصلی در کنار تمرین و متون انگلیسی آورده شده است. زبان این کتاب انگلیسی است.

این کتاب شامل ۴۲ درس می باشد و هر درس از ۱۲ واژه جدید، به همراه مترادف های آن واژه و نمونه مثال های کوتاه که واژه جدید در آن بکار رفته است، تشکیل می شود. همچنین شامل تمرین هایی است که برای افزایش دایره واژگان و ارزیابی پیشرفت بسیار مناسب می باشد.

۱۲۵ واژه ضروری کتاب 504

در انتهای کتاب 504Absolutely Essential Words نیز 125 واژه دیگر آورده شده است که برای آزمون های زبان مانند کنکور سراسری، کنکور کارشناسی ارشد، زبان عمومی کنکور دکتری و آزمون های زبان دکتری مانند آزمون زبان EPT، آزمون MSRT، آزمون UTEPT و … با اهمیت است و یاد گرفتن آنها برای داوطلبان این آزمون ها توصیه می شود.

مولف کتاب 504 واژه ضروری

این کتاب از مجموعه آموزشی بارونز است و مولف این کتاب آقای Murray Bromberg نویسنده کتاب های دیگری از جمله کتاب 1100 واژه که باید بدانید (1100 Words You Need to Know) می باشد.

 

 

 

توضیحات انگلیسی این کتاب

This updated vocabulary-building book presents the essential core of words that students at middle-school and higher levels must know and be able to use fluently for academic success. These words also constitute essential vocabulary for ESL students and test-takers, as well as others who speak English as their second language.
The authors present a series of brief word-building lessons, each introducing 12 new words that are presented in sample sentences and short articles. Fill-in-the-blanks exercises help students measure their word-building progress. Informed with clear yet simple definitions and examples, readers will find their vocabulary has improved dramatically. (منبع)

3.6/5 - (8 امتیاز)

منبع: منابع زبان انگلیسی

دیدگاه ها 2

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کد امنیتی *-- بارگیری کد امنیتی --

دیدگاه 2

  1. لطفا فایل صوتی رو چک میکنید من سعی میکنم دانلود کنم نمیشه با یه وسیله دیگه هم به سختی دانلود کردم نوشت فایل خرابه

    1. سلام خدمت شما
      لینک ها بررسی و مشکلی مشاهده نشد
      حتما موقع دانلود فیلترشکن رو خاموش کنید