جدید ترین عناوین خبری امروز
[custom-login-form btn_close="true" logo_src="https://fastzaban.com/wp-content/uploads/2022/02/logo-fastzaban-com.jpg" btn_register_class="btn_show_registerForm"] کاربر جدید هستم! [/custom-login-form][custom-register-form btn_close='true' logo_src='https://fastzaban.com/wp-content/uploads/2022/02/logo-fastzaban-com.jpg' ]
خانه » دربارۀ سایت » آموزش کامل پیگیری مرسولات پستی
  • fastzaban
  • ۲۲ اسفند, ۱۴۰۱
  • ۱۱:۰۶

آموزش کامل پیگیری مرسولات پستی

شاید پس از خرید بسته از سایت فست زبان دوست داشته باشید بدانید که بسته ارسال شده الان کجاست و چه موقع به دست شما می رسد. برای دریافت پاسخ این سوال ادامه متن را مطالعه کنید.

پیگیری مرسولات پستی به صورت آنلاین

پس از ارسال بسته شما از طرف فست زبان و تحویل به دفتر پستی، کد رهگیری 24 رقمی از طرف سامانه اداره پست با شماره 50005193 به تلفن همراه شما پیامک می شود. برای اطلاع از وضعیت بسته خود فقط کافیست وارد لینک زیر شوید و کد رهگیری را در سامانه پست وارد نمایید تا اطلاعات بسته خود را مشاهده کنید.

سامانه پیگیری اداره پست

نکته: بتازگی پیامکی از طرف اداره پست برای مشتریان ارسال می شود حاوی یک لینک است که با کلیک روی آن می توانید از وضعیت بسته خود مطلع شوید.

اگر بسته دیر رسید چکار کنیم؟

گاهی اوقات بدلیل مسافت بین مبدا و مقصد ممکن است مدت زمان بیشتری نیاز باشد تا بسته بدست شما برسد. در اینجور مواقع ابتدا وضعیت بسته را از طریق سامانه پست که در بالا توضیح دادیم بررسی کنید و درصورتیکه بسته در اداره پست شهرتان بود می توانید با مراجعه حضوری و ارایه کد رهگیری 24 رقمی بسته خود را تحویل بگیرید.

نامه رسان مراجعه کرده و ما در محل تحویل نبودیم. باید چکار کنیم؟

نامه رسان معمولا 2 بار برای تحویل بسته به آدرس شما مراجعه می کنند. اگر به هر دلیلی در محل حاضر نباشید ابتدا بسته به باجه معطله پست منتقل می شود که می توانید با مراجعه حضوری بسته را تحویل بگیرید. در غیر اینصورت بسته شما برگشت می خورد.

توجه: در صورت برگشت بسته برای ارسال مجدد بایستی هزینه پستی و بسته بندی مجدد را پرداخت کنید.

اگر سوالی داشتید می توانید به تلگرام یا ایتا پشتیبانی فست زبان به شماره 09360047333 پیام دهید.

لطفا به این مطلب امتیاز دهید
دیدگاه ها 0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کد امنیتی *-- بارگیری کد امنیتی --