جدید ترین عناوین خبری امروز
[custom-login-form btn_close="true" logo_src="https://fastzaban.com/wp-content/uploads/2022/02/logo-fastzaban-com.jpg" btn_register_class="btn_show_registerForm"] کاربر جدید هستم! [/custom-login-form][custom-register-form btn_close='true' logo_src='https://fastzaban.com/wp-content/uploads/2022/02/logo-fastzaban-com.jpg' ]
خانه » سوالات MSRT تشریحی » پاسخ تشریحی سوالات MSRT
  • fastzaban
  • ۱۶ اردیبهشت, ۱۳۹۶
  • ۰۴:۲۵
سوالات آزمون msrt تشریحی

پاسخ تشریحی سوالات MSRT

فست زبان: در این مطلب از وبسایت مرجع آزمون MSRT، سوالات سال ۹۵ این آزمون را برای شما آماده کردیم. حتما با ما همراه باشید.

تست: پاسخ تشریحی سوالات MSRT سال ۹۵
پاسخ تشریحی سوالات MSRT ۹۵

۴. گزینۀ C.
قبل از جای خالی فقط از یک فاعل استفاده شده؛ در جای خالی به فعل نیاز داریم. گزینه های A و B فعل واره هستند و هر دو رد می شوند. در گزینۀ D هم consideration اسم است. بهترین پاسخ گزینۀ C است که در آن از حالت مجهولی فعل استفاده شده است (بخش ۳ کتاب Fast Grammar).

۵. گزینۀ B.
در قسمت قبل از کاما از حالت کوتاه شدۀ جمله وارۀ قیدی بعد از when استفاده شده؛ در جای خالی، به یک فعل برای فاعل جمع students نیاز داریم. گزینه های A و C فعل واره هستند و رد می شوند. گزینۀ D هم اسم مصدر در نقش مفعول حرف اضافۀ with است. پاسخ گزینۀ B است (بخش ۳ کتاب گرامر جامع آزمون های زبان).

۶. گزینۀ B.
قبل از جای خالی، از یک جمله واره (فاعل it و فعل is believed) استفاده شده است. چون بعد از جای خالی از یک فعل استفاده شده؛ به یک ربط دهنده و یک فاعل نیاز داریم. در نتیجه، پاسخ گزینۀ B است که در آن از ربط دهندۀ that و فاعل caffeine استفاده شده و در کل یک جمله وارۀ اسمی در نقش مفعول فعل داریم (بخش ۴، درس سوم کتاب Fast Grammar).

۷. گزینۀ A.
با سه جمله واره مواجهیم که با دو ربط دهنده به یکدیگر متصل شده اند. قبل از جای خالی از ربط دهندۀ جمله واره های اسمی what استفاده شده؛ یک جمله وارۀ اسمی در نقش مفعول حرف اضافه داریم. بعد از what به یک فاعل و یک فعل نیاز داریم. گزینۀ C یک اسم است و تنها می تواند نقش یک فاعل را به عهده بگیرد. پس گزینۀ C رد می شود. گزینۀ D هم یک فعل واره است و رد می شود. گزینۀ B هم دارای ترتیب کلمات سؤالی است و رد می شود. پاسخ گزینۀ A است که در آن ابتدا از فاعل they و سپس فعل learn استفاده شده است (بخش ۴، درس سوم کتاب گرامر جامع آزمون های زبان).
 

لطفا به این مطلب امتیاز دهید
دیدگاه ها 3

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کد امنیتی *-- بارگیری کد امنیتی --

دیدگاه 3

  1. سلام
    من به نمونه سوالات آزمون msrt دوره های قبل با پاسخ تشریحی نیاز دارم امکانش هست ایمیل کنید برام؟
    نظر دادن

  2. سلام و عرض ادب
    سوالات آزمون MSRT در کتاب بانک سوالات MSRT با پاسخ های مگاتشریحی منتشر شده است.
    موفق باشید

  3. سلام وقتتون بخیر ممنون بابت منابع خوبتون
    من به نمونه سوالات آزمون msrt دوره های قبل با پاسخ تشریحی در اسرع وقت نیاز دارم امکانش هست ایمیل کنید برام؟