جدید ترین عناوین خبری امروز
[custom-login-form btn_close="true" logo_src="https://fastzaban.com/wp-content/uploads/2022/02/logo-fastzaban-com.jpg" btn_register_class="btn_show_registerForm"] کاربر جدید هستم! [/custom-login-form][custom-register-form btn_close='true' logo_src='https://fastzaban.com/wp-content/uploads/2022/02/logo-fastzaban-com.jpg' ]
خانه » کتاب سرا » دانلود کتاب TOEFL Test Preparation KIT نسخه اصلی و کامل
  • fastzaban
  • ۲۷ اردیبهشت, ۱۳۹۹
  • ۱۰:۱۰
دانلود کتاب TOEFL Test Preparation KIT نسخه اصلی و کامل

دانلود کتاب TOEFL Test Preparation KIT نسخه اصلی و کامل

فست زبان: یکی از منابع مهم آزمون های تافل در ایران، کتاب تافل کیت است. در این مطلب از فست زبان فایل pdf این کتاب را به همراه فایل های صوتی آن برای دانلود شما عزیزان آماده کردیم. حتما با ما همراه باشید.

کتاب کیت

اکثر داوطلبان آزمون های تافل حتما اسم این کتاب را شنیده‌ اند و یا مطالعه کرده‌ اند. کتاب کیت مجموعه‌ ای کامل از ۹۸۰ تست و آموزش نکات آزمون تافل است. بتازگی حتی مشاهده شده است که این کتاب بعنوان منبعی مهم برای آزمون های زبان دکتری از جمله آزمون MHLE ،EPT ،MSRT و کنکورهای دکتری نیز مورد استفاده قرار گرفته و ریدینگ هایی از این کتاب انتخاب شده و عینا در آزمون های مذکور مطرح شده‌ اند.

از آنجایی که در خیلی از سایت‌ ها این کتاب را بفروش می رسانند، وبسایت تخصصی آزمون‌ های فست زبان تصمیم گرفت تا فایل pdf این کتاب را آماده و آپلود کند و بصورت کاملا رایگان در اختیار زبان آموزان عزیز قرار دهد. در زیر می‌ توانید نسخه اصلی کتاب KIT و آزمون‌ های جامع آن را بصورت کاملا رایگان دانلود کنید.

نکته مهم: این فایل نسخه اصلی و کامل (به همراه آزمون‌ های جامع) کتاب تافل کیت می‌ باشد که در سایت‌ های دیگر نسخه ناقص آن را بفروش می‌ رسانند. همچنین فایل‌ های Listening (شنیداری) کتاب KIT نیز برای دانلود قرار داده شده است.

 

کتاب TOEFL Test Preparation KIT

 

بسته کامل آزمون MSRT
 

کتاب مرجع واژگان آزمون های زبان، Fast Vocab MA-Ph.D استاد مهرداد زنگیه‌وندی، کامل‌ترین منبع واژگان برای آزمون های زبان دکتری است. این کتاب شامل بیش از 2200 واژه بسیار کاربردی و مهم از ده ها منبع مختلف آموزش واژگان است. از مزیت‌ های مهم این کتاب، دارا بودن لغات مهم و ضروری آزمون‌ های زبان است و با استفاده از روش یادگیری لایتنر می‌ توانید براحتی لغات را به حافظه بلندمدت خود بسپارید.

در این کتاب از روش علمی و اصولی یادگیری لایتنر برای آموزش و یادگیری لغات استفاده شده است و شما بصورت اصولی یک لغت را با معناهای مختلف یاد می گیرید و هیچ وقت آن را فراموش نخواهید کرد. 

برای دانلود نمونه pdf کتاب واژگان جامع آزمون های زبان کلیک کنید.
کتاب گرامر جامع آزمون های زبان Fast Grammar: این کتاب با تشریح و توضیح مهارت‌ های گرامری ۶۰ گانه کتاب تافل لانگمن و به‌ همراه مثال‌ ها و تمرین‌ های متعدد با ترجمه فارسی، بعنوان یک کتاب منبع خوب و جامع برای داوطلبان تمامی آزمون‌ های زبان دکتری توصیه می شود. همچنین کتاب Fast Grammar شامل نمونه سوالات آزمون MSRT با پاسخ تشریحی نیز می باشد.
برای دانلود یک فصل رایگان کلیک کنید.
کتاب
درک مطلب جامع آزمون های زبان Fast Reading
: این کتاب شامل مهارت های کتاب تافل لانگمن و کتاب TOEFL Reading Flash می باشد و به زبان فارسی تالیف شده است. همچنین در پایان هر درس و در انتهای کتاب نیز نمونه سوالات ریدینگ با پاسخ تشریحی و کلیدی برای داوطلبان آزمون های زبان دکتری تهیه شده است.

برای دانلود یک فصل رایگان کلیک کنید. 

کپی‌ برداری فقط با ذکر منبع مجاز می‌باشد.
3.7/5 - (3 امتیاز)

منبع: فست زبان

دیدگاه ها 6

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کد امنیتی *-- بارگیری کد امنیتی --

دیدگاه 6

  1. سلام
    این فایل نیز مشابه سایر فابل ها کامل نیست!
    از صفحه ۲۳۷ به صفحه ۳۴۷ هیچ مطلبی وجود ندارد.
    با تشکر

  2. سلام و عرض ادب
    اگر دقت کنید تمامی فایل کتاب + فایل های صوتی کتاب کیت کاملا رایگان هست. بله این فایل در سایت های دیگر پولی است..
    در ضمن نسخه چاپی کتاب پولی هست و ما جایی نگفتیم که کتاب چاپی رایگان است!
    موفق باشید.

  3. توی سایت n قسمت زده شده کتاب کیت رایگان!!!، در نهایت نوشته شده نسخه چاپی رو از ما خریداری کنید؟!!!!!!!!!!!!!!!
    خوب از اول بگید خریداری کنید دیگه ! این کارا و این همه تبلیغ چیه دیگه !

کلاس آنلاین استاد زنگیه وندی فروردین ١۴٠٣ثبت نام با تخفیف 40 درصدی