جدید ترین عناوین خبری امروز
[custom-login-form btn_close="true" logo_src="https://fastzaban.com/wp-content/uploads/2022/02/logo-fastzaban-com.jpg" btn_register_class="btn_show_registerForm"] کاربر جدید هستم! [/custom-login-form][custom-register-form btn_close='true' logo_src='https://fastzaban.com/wp-content/uploads/2022/02/logo-fastzaban-com.jpg' ]
خانه » سوالات MSRT تشریحی » پاسخ تشریحی آزمون‌های جامع کتاب KIT
  • fastzaban
  • ۱۶ اسفند, ۱۳۹۵
  • ۰۹:۵۵
پاسخ تشریحی سوالات کتاب KIT

پاسخ تشریحی آزمون‌های جامع کتاب KIT

فست زبان: در این مطلب از وبسایت مرجع آزمون های زبان، پاسخ تشریحی سوالات کتاب کیت را برای شما آماده کردیم. حتما با ما همراه باشید. 

تست: آزمون‌های جامع کتاب کیت (Kit)


نکته کلی در مورد هر دو سوال بالا:

برای پاسخ به سوالات چهارگزینه‌ای به اولین چیزی ک باید دقت کنیم، تعداد جمله واره ها است… (مگر اینکه گزینه‌های سوال خیلی واضح نکته دیگه‌ای مثل inversion رو برسونه)

نکته: تعداد جمله واره ها با شمردن تعداد فاعل ها و فعل ها ممکن است (به ازای هر فعل یک فعل نیاز داریم).

توجه: وجود ربط دهنده ها به ما نشون میده که بایستی دو جمله واره داشته باشیم…

پاسخ تشریحی سوال ۱:

یک ربط دهنده هم پایه دارد… (But)

توجه: ربط دهنده های هم پایه fanboys هستند… یعنی

For, And, Nor, But, Or, Yet, So

هر وقت از fanboys استفاده شده باشه، بایستی دو جمله واره داشته باشیم… در این تست، قبل از but یک فاعل (some snakes) و یک فعل (lay) داریم….

بعد از but هم بایستی یک فاعل و یک فعل داشته باشیم… Others فاعل هست و بعد از اون بایستی از فعل استفاده شود… وجود جای خالی بعد از others نشان میدهد بایستی از فعل در جای خالی استفاده شود… و بنابراین گزینه A صحیح می باشد…

دلیل نادرستی گزینه‌های دیگر هم این می‌باشد که در قسمت C فاعل اضافی می باشد… اسم مصدر و مصدر با to هم هرگز نمی توانند فعل جمله باشند… پس قسمت B و C هم نادرست هستند…

پاسخ سوال ۲:

دلیل وجود ربط دهنده قیدی because در جمله، به دو جمله واره نیاز داریم، یعنی‌ دو فاعل و دو فعل…مله واره اول تا قبل از کاماست.. و it فاعل و was فعل آن است. بعد از کاما نیز به یک فاعل و یک فعل نیاز داریم. art form اسم است و to develop مصدر با to، پس در جای خالی به فاعل و فعل نیاز داریم.. کلمات بعد از جای خالی هم مفعول هستند.

گزینه‌های C و D فاقد فعل هستند، و رد می‌شوند.

گزینه B نیز به این دلیل اشتباه است که probably قید است و بایستی قبل از صفت و یا بعد افعال غیرربطی قرار گیرد… در اینجا نه صفت داریم و نه فعل غیرربطی..

پاسخ گزینه A است.

پاسخ تشریحی سوال سوم:

به دلیل وجود ربط دهنده هم پایه and (از گروه fanboys) بایستی قبل و بعد از and از دو جمله واره استفاده شود. در ضمن به استفاده از ربط دهنده دیگری نیاز نداریم. after نادرست است.
نکته مهم: بعد از because of نمی توان از جمله واره (فاعل و فعل) استفاده کرد؛ و گزینه B رد می شود.

از that is در ابتدای جمله واره های وصفی استفاده می شود و اینجا نیازی به آن نیست.

گزینه D نادرست است.

پاسخ گزینه C است. توجه کنید که since then به معنی (از آن به بعد) قید زمان زمان است، نه ربط دهنده قیدی دو جمله واره؛ آن را با since (چونکه) اشتباه نگیرید.

پاسخ تشریحی سوال چهارم:

بدلیل وجود ربط دهنده that متوجه می شویم که دو جمله واره داریم؛ و چونکه that بعد از یک اسم قرار می گیرد جمله واره ما از نوع وصفی است.

توی جای خالی به اسم نیاز داریم؛ چون فعل is jumping بصورت مفرد بکار رفته است. فاعل باید مفرد باشد؛ پس گزینه A اشتباه است.

وجود ربط دهنده since در گزینه B اشتباه است.

مفعول حرف اضافه (اسم بعد از حروف اضافه) نمی تواند فاعل باشد؛ پس گزینه D اشتباه است.

پاسخ گزینه C می باشد.

پاسخ توسط: استاد مهرداد زنگیه‌وندی

منبع این تست: آزمون‌های جامع کتاب کیت

منبع پاسخ: کتاب گرامر جامع آزمون‌های زبان (Fast Grammar) 

لطفا به این مطلب امتیاز دهید

منبع: فست زبان

دیدگاه ها 0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کد امنیتی *-- بارگیری کد امنیتی --