جدید ترین عناوین خبری امروز
[custom-login-form btn_close="true" logo_src="https://fastzaban.com/wp-content/uploads/2022/02/logo-fastzaban-com.jpg" btn_register_class="btn_show_registerForm"] کاربر جدید هستم! [/custom-login-form][custom-register-form btn_close='true' logo_src='https://fastzaban.com/wp-content/uploads/2022/02/logo-fastzaban-com.jpg' ]
خانه » ریپورتاژ آگهی » برنامه ریزی آزمون دکتری
  • fastzaban
  • ۲۳ اردیبهشت, ۱۳۹۸
  • ۱۰:۱۰
برنامه ریزی آزمون دکتری

برنامه ریزی آزمون دکتری

حجم گسترده مطالب برای آزمون دکتری موجب می شود که برای مطالعه آزمون دکتری برنامه درسی منسجم و قوی داشته باشیم تا بتوانیم در مسیر اصلی موفقیت برای دکتری قرار بگیریم. برنامه ریزی آزمون دکتری باید به صورت مداوم و پیوسته صورت گیرد تا باعث درک عمیق مطالب و افزایش تمرکز هنگام مطالعه برای آزمون دکتری شود.

درست است که برای موفقیت در آزمون دکتری درس خواندن، تست زدن و تقویت رزومه سه ابزار کاربردی و اصلی هستند اما مدیریت تلاشتان مانند شیرازه ی این فرآیند است. دانش درمورد تک تک روندها و چگونگی گذر از این مراحل می تواند ما را به قبولی آزمون دکتری برساند.

برنامه ریزی آزمون دکتری ۲

برای کسب رتبه برتر در کنکور دکتری چه کار باید کرد؟

قطعا همه ی شما داوطلبان آزمون دکتری خواهان موفقیت قطعی در این آزمون هستید و کاملا واقفید که با خواندن ، تمرین و ممارست میتوان به این مهم دست یافت اما در این مسیر با چالش هایی روبرو خواهید شد، از جمله: چگونگی افزایش کیفیت ساعت مطالعه ، اینکه آیا روش مطالعه شما مفید و صحیح است یا خیر؟ آیا اشتغال به کار مانعی در برنامه ریزی مطالعه منابع آزمون دکتری ایجاد می کند؟ چگونه افزایش ساعت مطالعه ممکن است ؟ آیا برنامه ریزی من درست است؟ و …. خیلی سوال دیگر که برای داوطلبان پیش می آید و در جواب دادن آنها ناکام می ماند.

حدود 60% داوطلبان آزمون دکتری، شاغل و متاهل هستند، لذا، برنامه ریزی ویژه شاغلین به آنها کمک می کند.

در طرح برنامه ریزی آزمون دکتری بصورت ماهیانه برای شما برنامه ریزی صورت می گیرد که با این بودجه بندی می توانید تا روز آزمون دکتری تمام دروس خود را دوره و مرور کنید تا مطالب مهم ملکه ذهن شما شود.

نکته 1: برنامه ریزی بصورت ماهیانه به آدرس ایمیل معتبر شما ارسال میشود.

نکته 2: برنامه ریزی بر اساس منابع خودتان و بصورت زمانی انجام میشود.

نکته 3: در این روش شما میتوانید بصورت 24 ساعته از طریق ایمیل با مشاور خود ارتباط داشته باشید.

5/5 - (2 امتیاز)
دیدگاه ها 0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کد امنیتی *-- بارگیری کد امنیتی --

کلاس آنلاین استاد زنگیه وندی فروردین ١۴٠٣ثبت نام با تخفیف 40 درصدی