جدید ترین عناوین خبری امروز
[custom-login-form btn_close="true" logo_src="https://fastzaban.com/wp-content/uploads/2022/02/logo-fastzaban-com.jpg" btn_register_class="btn_show_registerForm"] کاربر جدید هستم! [/custom-login-form][custom-register-form btn_close='true' logo_src='https://fastzaban.com/wp-content/uploads/2022/02/logo-fastzaban-com.jpg' ]
خانه » آزمون MSRT » آزمون MSRT احتمالا اواخر شهریور ۹۹ برگزار می شود
  • fastzaban
  • ۲۷ مرداد, ۱۳۹۹
  • ۰۷:۲۳
آزمون MSRT احتمالا اواخر شهریور ۹۹ برگزار می شود

آزمون MSRT احتمالا اواخر شهریور ۹۹ برگزار می شود

فست زبان: مجتبی صدیقی، رئیس سازمان امور دانشجویان وزارت علوم تحقیقات و فناوری و معاون وزیر علوم در گفت‌وگو با خبرنگار حوزه دانشگاهی گروه علمی پزشکی باشگاه خبرنگاران جوان، درباره زمان برگزاری آزمون MSRT اظهار کرد: توقف برگزاری آزمون زبان MSRT به دلیل بیماری کرونا بود. زیرا با برگزاری این آزمون‌ها نگرانی‌هایی برای حفظ سلامت داوطلبان پدید آمده بود.

نخستین آزمون زبان MSRT وزارت علوم در تاریخ ۱۱ مهر ماه ۹۹ برگزار می‌شود

توضیحات معاون وزیر علوم درباره برگزار نشدن آزمون msrt 99

معاون وزیر علوم اضافه کرد: برای حفظ سلامت آن‌ها مدتی را صبر کردیم تا تجربه آزمون‌های کارشناسی ارشد و دکتری ناپیوسته که توسط وزارت علوم برگزار شد را ببینیم.

رئیس سازمان امور دانشجویان اضافه کرد: اداره کل بورس سازمان امور دانشجویان در حال بررسی ظرفیت‌های مطمئن شهر‌ها هستند تا ببینیم که با توجه به پروتکل‌های بهداشتی می‌توانیم آزمون زبان MSRT را برای چه تعداد داوطلب برگزار کنیم. این آزمون را در تعدادی شهر‌ها برگزار می‌کنیم. سایر تمهیداتی که برای برگزاری آزمون‌ها باید سنجیده شود، در حال بررسی است.

او در ادامه درباره زمان برگزاری آزمون زبان MSRT گفت: پیش بینی ما این است که اواخر شهریور تا اوایل مهر آزمون را برگزار کنیم.

صدیقی تاکید کرد: اولویت اصلی در این آزمون با دانشجویان دکتری است، زیرا بیشتر این دانشجویان منتظر برگزاری این آزمون هستند. اگر ظرفیتی باقی بماند برای سایرین هم آزمون را برگزار می‌کنیم.

حداکثر ۵۰ درصد ظرفیت دوره‌های قبل، داوطلب پذیرش می‌کنیم

رئیس سازمان امور دانشجویان گفت: ظرفیت این آزمون هنوز مشخص نشده است اما حداکثر ۵۰ درصد ظرفیت دوره‌های قبل داوطلب می‌تواند در این آزمون شرکت کنند.

معاون وزیر علوم توضیح داد: منتظریم که محل‌های برگزاری مشخص و بعد از آن محاسبه شود که با توجه به فواصل دو متر از هر ۴ طرف چه تعداد داوطلب را می‌توانیم، پذیرش کنیم.

گفتنی است، آزمون MSRT که مجری برگزاری آن وزارت علوم بوده، جهت تعیین سطح زبان انگلیسی داوطلبان برگزار شده و مدرک آن برای تمام دانشگاه‌های زیر مجموعه وزارت علوم و وزارت بهداشت معتبر است.

این آزمون معمولا حدود ۱۰ بار در سال برگزار می‌شود و در صورتی که داوطلب در یکی از نوبت‌های برگزاری MSRT نمره قبولی این آزمون را کسب نکرد، می‌تواند در نوبت بعدی شرکت کند. به علت شرایط خاص شیوع کرونا در کشور، زمان ثبت نام آزمون MSRT  99 دستخوش تغییر شده و تاکنون برگزار نشده است.

برگزار نشدن این آزمون بیشتر از همه به داوطلبان کنکور دکتری 99 ضربه زده است زیرا نتایج کنکور این داوطلبان حدود دو هفته دیگر اعلام می شود و پس از آن داوطلبان باید در مرحله مصاحبه دکتری مدرک زبان ارائه دهند.

 

ثبت نام آزمون msrt 99

نخستین آزمون زبان MSRT وزارت علوم در تاریخ ۱۱ مهر ماه ۹۹ برگزار می‌شود.

5/5 - (2 امتیاز)

منبع: yjc

دیدگاه ها 0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کد امنیتی *-- بارگیری کد امنیتی --

کلاس آنلاین استاد زنگیه وندی فروردین ١۴٠٣ثبت نام با تخفیف 40 درصدی