جدید ترین عناوین خبری امروز
[custom-login-form btn_close="true" logo_src="https://fastzaban.com/wp-content/uploads/2022/02/logo-fastzaban-com.jpg" btn_register_class="btn_show_registerForm"] کاربر جدید هستم! [/custom-login-form][custom-register-form btn_close='true' logo_src='https://fastzaban.com/wp-content/uploads/2022/02/logo-fastzaban-com.jpg' ]
خانه » کتاب سرا » دانلود 1000 لغت بسیارمهم انگلیسی
کتابچه واژگان آزمون های زبان

دانلود 1000 لغت بسیارمهم انگلیسی

افزایش دامنه واژگان انگلیسی لازمه کسب موفقیت در یک آزمون زبان است. در این مطلب از فست زبان 1000 لغت بسیار مهم زبان انگلیسی را که می تواند در آزمون های مختلف بسیار کمکتان کند بصورت یک کتابچه آماده کردیم.

«کتابچه واژگان مهم آزمون های زبان»
برگرفته از کتاب:
Fast Reading درک مطلب جامع آزمون های زبان
تألیف مهرداد زنگیه وندی

معرفی کتابچه 1000 لغت مهم انگلیسی

کتابچه واژگان فست زبان، شامل بیش از ۵۰۰ لغت ضروری و ۱۳۰۰ مترادف کاملا کاربردی برای بخش واژگان آزمون های زبان در تمامی مقاطع است. در کتابچه لغت FastZaban، واژگان مهم آزمون های زبان به همراه تلفظ IPA «الفبای فونتیک بین المللی»، مترادف های مهم و ترجمۀ فارسی روان آنها آورده شده است. درواقع، این کتابچه گزیدۀ کتاب هایی چون ۵۰۴ واژه، ۴۰۰ لغت ضروری تافل، Essential Words for the TOEFL، ۱۱۰۰ واژه، Vocabulary for IELTS، واژگان ضروری GRE و Hot Words for the SAT است که با استفاده از روش ابداعی ارایۀ لغات در کنار مترادف های آنها و با وسواسی خاص و به سبکی آکادمیک به ترتیب ساده به دشوار، برای شما عزیزان فراهم شده است.

توصیه می شود این لغات را به‌ دقت مطالعه کرده و پس از خواندن مثال هایی که برای هر لغت در دیکشنری ارائه شده، با تکرارهای منظم، آنها را به ذهن بسپارید. در قسمت مترادف‌ها، ابتدا کلماتی که زیر آنها خط کشیده نشده و سپس کلماتی که زیر آنها خط کشیده شده را مطالعه کنید، زیرا کلمات به ترتیب ساده به دشوار از چپ به راست مرتب شده‌اند. مترادف هایی که زیر آنها خط کشیده شده عمدتا مترادف های دشوارتر و برگزیده از کتاب هایی چون ۱۱۰۰ واژه، واژگان ضروری GRE و SAT هستند که بیشتر برای کسانی که خود را برای کسب نمرۀ بالا از آزمون‌های مختلف آماده می‌کنند، مناسب هستند.

بنابراین، مطالعۀ این لغات را در اولویت دوم خود قرار دهید. با دانستن لغـات این بخش از کتاب، می‌توانیـد یقین داشته باشیـد که تا بیش از ۹۰ درصــد از واژگـان مورد نیاز آزمـون‌های زبـان را فراگـرفته‌اید. همچنیـن لازم است یادآور شـوم که این بخـش از کتـاب چکیـده ای از کتـاب در دست تألیـف ما تحـت عنوان Fast Vocab واژگان جامع آزمون های زبان است که توسط انتشارات جنگل به چاپ رسیده است. در کتاب Fast Vocab واژگان جامع آزمون‌های زبان برای هر لغت، تلفظ، نقش دستوری آن، جملات مثال با ترجمۀ فارسی، مترادف ها، متضادها، کلمات هم خانواده، نکات مربوط به هم‌نشینی کلمات، تست های نظام‌مند از آزمون های زبان و … قرار داده شده است.

دانلود کتابچه واژگان مهم آزمون های زبان

 

لطفا به این مطلب امتیاز دهید

منبع: فست زبان

دیدگاه ها 0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کد امنیتی *-- بارگیری کد امنیتی --